Postul intermitent este o alegere bună (studiu pe termen lung)

©

Autor:

Postul intermitent este o alegere bună (studiu pe termen lung)
Un studiu recent publicat în The New England Journal of Medicine a arătat că postul intermitent poate fi o alternativă mult mai sănătoasă prin comparație cu dietele restrictive. (1)
Mark Mattson de la Facultatea de Medicină a Universității Johns Hopkins a analizat efectele postului intermitent urmat pe termen lung, în cazul de față timp de 25 ani. Potrivit acestui cercetător cele mai benefice tipuri de post interment sunt cel de tip 5:2 (cinci zile ai o dietă obișnuită, iar restul zilelor restricționezi numărul de calorii) sau postul intermitent în care iei masa într-o fereastră de 6-8 ore (de exemplu, de la 8 la 16). (2)

Mattson citează în raportul său numeroase studii realizate pe oameni și animale care concluzionează că postul intermitent susține sistemul cardiovascular, reduce riscul de obezitate și diabet, stimulează metabolismul, crește rezistența la stres și chiar este benefic pentru memorie și puterea de concentrare; studiile pe rozătoare leagă postul intermitent de un risc mai mic de demență. (3)

Merită totuși precizat că gravidele, copiii și persoanele care se confruntă cu boli cronice nu ar trebui să urmeze postul intermitent. (4)

Sursa: Science Daily

Data actualizare: 08-01-2020 | creare: 08-01-2020 | Vizite: 529
Bibliografie
1. Intermittent fasting: Live 'fast,' live longer?, https://www.sciencedaily.com/releases/2019/12/191226084351.htm
2. Effects of Intermittent Fasting on Health, Aging, and Disease, https://www.nejm.org/doi/10.1056/NEJMra1905136
3. Intermittent fasting protects against the deterioration of cognitive function, energy metabolism and dyslipidemia in Alzheimer's disease-induced estrogen deficient rats, https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29307281
4. Not so fast: Pros and cons of the newest diet trend, https://www.health.harvard.edu/heart-health/not-so-fast-pros-and-cons-of-the-newest-diet-trend
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Alte articole din aceeași secțiune:

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Cum te poate ajuta dieta 16:8 să pierzi în greutate?
  • Postul intermitent nu este mai eficient decât dietele obișnuite
  • Postul intermitent și o dietă hipocalorică pot fi soluția perfectă
  • Forumul ROmedic - întrebări și răspunsuri medicale:
    Pe forum găsiți peste 500.000 de întrebări și răspunsuri despre boli sau alte subiecte medicale. Aveți o întrebare? Primiți răspunsuri gratuite de la medici.
      intră pe forum
     
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.