Adenom hipersecretant...rog raspunsuri, sunt disperata

05-09-2012
mona83
Nu este medic/terapeut
mona83
Buna seara! Am un nodul tiroidian hipersecretant vascularizat atat inter cat si intra, de 9 mm. Nodulul e incapsulat si are un semnal verde la controlul elastografic.
Am consultat 3 endocrinologi. 2 dintre ei mi-au prescris eutyrox iar unul mi-a recomandat operatia. Ideea e ca am inceput sa am niste reactii precum valuri de caldura (am astfel de valuri de caldura in jurul gatului in mod frecvent), am avut si palpitatii, am dezvoltat anxietate si am niste intepaturi prin corp, cu precadere prin corp si dureri in varful capului. Eutyrox-ul l-am luat doar cateva saptamani dupa care am renuntat la el caci mi s-a spus ca poate face mai mult rau decat bine.
As dori sa intreb daca astfel de reactii se datoreaza nodulului si daca stie cineva vreun tratament pentru el? Daca pot evita situatia de a ajunge la operatie...
4 comentarii
0
06-09-2012, ora 11:49
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
buna ziua,
din exp. cuiva drag, iti scriu:
1. i s-a spus sa NU intrerupa trat cu euthyrox, a intrerupt, a ajuns cu aceleasi simptome...ca SI tine;
2. a reluat trat si dupa 1 an.. si repetarea analizelor, .nodulul a disparut...
3. trat treb continuat inca 1 an
cele bune!
0
06-09-2012, ora 12:15
mona83
Nu este medic/terapeut
mona83
Imi doresc enorm sa vorbesc cu oameni care au avut aceasta experienta...asa ca multumesc in mod special tie si celor care se vor alatura.
E o chestiune ciudata ca am cautat mult pe forum dar toata lumea vorbeste despre noduli calcifiati..nu am gasit pe nimeni care a avut asa ceva. MA bucur daca zici ca persoana respectiva a avut nodul hipersecretant si l-a putu trata si i-a disparut!
Nu stiu ce sa fac cu eutyroxul..v-am spus ce stari imi da..il iau si ma ia cu calduri...se poate sa fie o reactie a organismului la el..habar nu am...
Sunt dezorientata..puteti sa imi spuneti numele medicului la care a fost? A consultat si ea mai multi medici?
0
06-09-2012, ora 13:23
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
numele dr si cabinetul ti-l zic cu drag,
trebuie sa si zici din CE oras esti..
NU suntem din Buc.

atentie ca euthyrox:
treb. luat la inceput in cant. mica adica 1/2 din pastiluta de 0, 25../zi..

la nevoie, dr v-a hotara.si..cum si ce..
DACA e prea mult.iti da si aceste.stari.
o zi buna,
0
06-09-2012, ora 21:34
mona83
Nu este medic/terapeut
mona83
Nici eu nu sunt din Bucuresti. Sunt din Dej, judetul Cluj
Te rog zi-mi numele medicului si cabinetul
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Psihoterapia experiențială centrată pe emoție în tulburările anxioase
  • Palpitațiile
  • Anxietatea
  • Durerea de cap
  • De ce apar durerile de cap (migrenele)?
  • De ce apar palpitatiile?
  • Durerea de cap după somn
  • O aplicație pe telefon detectează anxietatea și tulburările dispoziționale la adolescenți
  • Anxietatea și stresul cronic pot crește riscul dezvoltării tulburărilor psihiatrice
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.