adhd.. medicamentul Strattera il va ajuta?

04-12-2008
jerky
Nu este medic/terapeut
jerky
Am un baietel de 8 ani dignosticat cu hiperkinetra, cred ca am sris corect.Este foarte agitat si nu tine minte foarte multe lucruri.I-a dat medicamentul Strattera si vreau sa stiu daca il va ajuta.va multumesc anticipat
5 comentarii
0
06-12-2008, ora 10:21
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Se cheama sindrom hiperkinetic sau tulburare hiperreactiva..Strattera este un antidepresiv cu rezultate bune in SUA omologat in 2002, introdus relativ recent la noi.Efectele sale se vad cam dupa 3 saptamani- o luna.Terapia nu e de lunga durata si se vor controla lunar cresterea in inaltime si greutate la medicul de familie.Daca copilul nu creste si nu ia in greutate medicamentul se opreste.De asemeni trebuiesc observate si alte efecte ale medicamentului, si anume dureri de cap, ameteli, crize de plans.Trebuie permanent suprvegheat copilul.In paralel cu Strattera se face si psihoterapie , copilul trebuie sa socializeze, sa aiba activitati cu cei de varsta lui, sa mearga la scoala.In familie trebuie evitate starile conflictuale, tonul ridicat, amenintarile si pedeapsa.Bunicii, animalele de companie sunt iar de mare ajutor
0
09-12-2008, ora 11:27
smarald
Nu este medic/terapeut
smarald
sa stii ca am aflat ca tratamentul homeopat este foarte bun, da rezultate minunate, si in primul rand e natural. nu ar fi rau sa mergi la un bun homeopat, tratamentul homeopat nu are efecte secundare.
0
10-12-2008, ora 20:04
Alexaaa_
Nu este medic/terapeut
Alexaaa_
copilul face si terapie sau ia doar tratament medicamentos ?
0
04-02-2009, ora 16:11
duma_galati
Nu este medic/terapeut
duma_galati
In sua vanzarile produsului strattera au scazut cu 15 % ( asta in anul 2005 ) pentru ca medicamentul are multe efecte negative ca tendinta de suicid si afectiuni hepatice este scris clar si pe prospectul medicamentului http://pi.lilly.com/us/strattera-pi.pdf
0
05-02-2009, ora 13:59
duma_galati
Nu este medic/terapeut
duma_galati
Buna ziua tuturor!


Eu spun Strattera NU. Are multe efecte secundare negative ca tendinta de suicid si grave afectiuni ale ficatului. Nu stiu cum se face ca pe prospectul medicamentului luat de pe site-ul oficial al firmei Eli Lilly and Company in limba engleza este scris clar ca acest medicament poate da tendinte de suicid, dar pe prospectul in limba romana asa ceva nu este scris. Aici http://209.85.129.132/search?q=cache:04bgAedBLdoJ:www.anm.ro/_/scrisori/Strattera.doc+strattera&hl=ro&ct=clnk&cd=10&gl=ro puteti citi scrisoarea adresata Agenţiei Naţionale a Medicamentului unde Eli Lilly and Company avertizeaza despre acest simptom dar nu spune nimic despre efectele grave pe care le are asupra ficatului. In italia acest produs a fost interzis spre comercializare, iar in sua vanzarile au scazut foarte mult. Poate cazurile de tendinta de suicid au fost putine dar care mama isi asuma riscul ?

Eu am citit foarte multe articole in limba italiana si engleza unde se explica clar despre aceste efecte negative periculoase, dar in nici un site in limba romana nu am gasit un astfel de articol. Pacat... am ajuns cobaiul americanilor
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.