adolescenta, par rar

08-01-2010
ancutzsa
Nu este medic/terapeut
ancutzsa
am 17 ani, iar parul meu este destul de rar, mai ales in crestetul capului, si nu stiu ce sa fac ca sa fie mai des. Am incercat diverse sampoane, dar nu vad rezultate. Ce imi recomandati?
3 comentarii
0
09-01-2010, ora 20:43
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Stimată domnişoară,

Consultaţi un medic dermatolog; aveţi nevoie de un examen dermatoscopic, pentru a se determina cauza! După determinarea cauzei veţi primi tratamentul corespunzător, care va anula efectele cauzei.

Aveţi părul gras?
Scalpul se descuamează (exfoliază, cojeşte)?
Aţi avut mereu părul rar, sau a început să se rărească odată cu pubertatea?
Vă cade mai mult decât în mod normal?
Este tocat, lipsit de strălucire (tern)?
Aveţi unghiile normale, sau sunt moi, fragile şi exfoliante?



Dacă doriţi, vă rog să-mi răspundeţi la întrebările de mai sus. Toate cele bune!
În speranţa că v-am putut fi de folos, cu plăcere şi deferenţă,
Mister NICK;)
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
| NIHIL SINE DEO - NIMIC FĂRĂ DUMNEZEU |
→ Homo proponit, sed DEUS disponit - Omul propune, DUMNEZEU dispune! ←
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
0
09-01-2010, ora 22:06
ancutzsa
Nu este medic/terapeut
ancutzsa
Stimate domn,
Ma bucur ca ati dat raspuns unor intrebari adresate de mine, asa ca voi face la fel. Am consultat medicul dermatolog, iar cauza pare a fi stresul. Mi-a recomandat un sampon. Dupa 3 luni de utilizare, rezultatele au fost neconcludente. Nici o schimbare vizibila. Da, am parul gras, si il spal des (la 2 zile), nu am avut niciodata un par foarte des, dar nici asa rar cum este acum; cade mai ales dupa baie, cand il indrept; nu este tern, dar nici stralucitor. Am unghiile normale, zic eu, se exfoliaza putin, dar nu am probleme. Sper ca raspunsurile mele vor fi folositoare, atat pt dvs, cat si pt mine, in speranta ca voi capata un raspuns, o opinie, o sugestie. multumesc
0
11-01-2010, ora 03:50
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Stimată domnişoară,

Aveţi o carenţă de vitamine şi minerale, în special de vitamina B6 (piridoxină), vitamina A (retinol), biotină (vitamina H), acid paraaminobenzoic şi zinc, fapt ce explică exfolierea unghiilor, căderea părului şi seboreea scalpului. În aceeaşi situaţie a fost şi sora mea; singurul produs care a ajutat-o, a fost Revalid.

Sugestie: Puteţi lua Revalid capsule; o capsulă de 3 ori/zi, administrată înainte de cele 3 mese principale, cu minim 50 ml de apă, nu altceva, timp de minim o lună, maxim 3. Conţine numai vitamine, minerale şi extracte naturale. Puteţi folosi şi şamponul din gama Revalid, ca de altfel şi balsamul...tot ce am scris sunt simple sugestii, puteţi să le ignoraţi total.

Toate cele bune şi multă sănătate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Mătreața
  • Căderea părului
  • MIT: Unghiile și părul continuă să crească după moarte
  • Modificările părului în sarcină, post-partum și menopauză
  • Vitamine pentru un păr sănătos
  • Oamenii de știință au identificat gena implicată în albirea părului
  • Creșterea nivelului de testosteron îi face pe adolescenți să fie nerăbdători
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.