Ajutați-mă cu un răspuns, vă rog! mi-a venit menstruația foarte ciudata

22-08-2018
Buline
Nu este medic/terapeut
Buline
Bună ziua!
M-am decis să scriu aici neliniștea mea deoarece a fost pentru prima data în viata mea când am apelat la contracepția de urgenta, fără a utiliza alte anticoncepționale vreodată.
Povestea mea este asa: în timpul ovulației am întreținut raporturi intime neprotejate, însă fără finalizare în interior, ca să spun asa, după aproximativ 4 zile de la acele contacte, menționez ca eram la finele ovulației.
Pentru ca începusem sa ma panichez am luat pastila Ellaone, deoarece era prea târziu pentru alte anticoncepționale, după ce am consultat o doamna farmacista.
Totul a decurs excelent, fără reacții adverse, aproape ca uitasem ca am luat acea pastila.
Acum, mi-a venit menstruația cu doua zile mai devreme, însă e foarte ciudata, e foarte scăzută cantitativ, deși sunt în prima zi de menstruație, lucru total neobișnuit. Pana acum aveam menstruație extrem de abundenta primele 3 zile.
Sunt ușor panicata. Este în regula aceasta ușoară dereglare? Este un efect al pastilei?
Menționez ca am 22 de ani.
Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.