Ajutor va rog!!!Probleme de greutate

07-07-2011
VoooDooo
Nu este medic/terapeut
VoooDooo
Buna ziua,

Sunt un tanar student de 20 ani. Cantaresc 94 kg si am o inaltime de 1, 85m.

Ce s-a intamplat mai exact?

In ultimii ani am fost o persoana sedentara, nu am avut activitate sportiva mai deloc ( rare ori ma duceam la cate un fotbal sau sala)...si m-am decis ca odata cu vara care a venit, sa ma apuc sa alerg sa mai dau jos din kg. (vreau sa slabesc neaparat).

Am auzit de la mai multe sursa ca alergatul ar face cel mai bine ( in sensul ca este cel mai sanatos mod de a slabii...sustinuta de o alimentatie correcta).

Am inceput sa alerg acum 1 saptamana...ma duc aproape zilnic..dar de fiecare data dupa ce termin de alergat ( aprox 2-3km/zi - fiind la inceput cu conditia fizica) si vin spre casa...dupa ce nu mai sunt incalzit apare aceasta probleme la picioare.

Este o durere enervanta... ( nu imi da senzatia de oboseala...ci mai de graba senzatia cum ca as fii calcat stramb)

Nu stiu exact de la anume provine aceasta durere ( acum 1 an de zile am avut piciorul drept bagat in gips, ma gandeam ca daca aparea durerea trebuia sa fie la piciorul drept numai...dar daca apare si la stangul chiar apare un semn de intrebare.)

In ultima vreme am inceput sa fac pauze de 1 zi intre ele...adica ma duc la alergat odata la 2 zile...asta numai ca sa imi treaca durerea de picioare. (undeva pe langa glezna)

Evit sa ma duc la ortopedie deoarece la ei singura lor solutie este sa imi bage picioarele in gips...si nu vreau asta...vreau sa ma tin de alergat.

Va rog sa imi dati un sfat.un tratament...ceva sa pot continua cu alergatul.

V-am dat detalii de inaltime, greutate, varsta, etc ca sa va puteti da seama exact de factorii care influenteaza aceasta durere.

Rog, de asemenea, seriozitate in raspunsuri, si, daca mai sunt nelamuriri in leg cu mine...va rog sa imi adresati intrebarile dvs.

Multumesc
3 comentarii
0
07-07-2011, ora 18:11
stilnox
Nu este medic/terapeut
stilnox