Am febra 37.3
De 5 zile am febra 37.3, am dat analize de sange si urina si analizele sunt bune, medicul mi-a zis ca am sanse sa fiu insarcinata febra fiind un simptom, insa sunt virgină si nu am avut relatii sexuale, nu stiu ce sa mai cred. Care este probabilitatea sa ramai insarcinata fara relatii sexuale, si care pot fi motivele febrei? Multumesc
1 comentarii
Buna ziua.
Evident, in conditiile date sarcina pare sa fie exclusa.
Tehnic vorbind, nu este chiar febra (ar trebui sa fie peste 38), ci numai subfebrilitate. Cinci zile nu este asa de mult. Daca persista, este situatia de "febra de origina necunoscuta" si ar putea tine de infectioase sau de reumatologie. Oricum, sunt multe sanse sa treaca "de la sine".
Evident, in conditiile date sarcina pare sa fie exclusa.
Tehnic vorbind, nu este chiar febra (ar trebui sa fie peste 38), ci numai subfebrilitate. Cinci zile nu este asa de mult. Daca persista, este situatia de "febra de origina necunoscuta" si ar putea tine de infectioase sau de reumatologie. Oricum, sunt multe sanse sa treaca "de la sine".
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 5in urma unei raceli, am ramas cu o stare subfebrila
- 4fac febra dupa operatia de histerectomie totala
- 5rubeola dupa ror, posibil?
- 3operatie de menisc... febra, transpiratii nocturne foarte abundente
- 8tratament cu Piroxicam (Flamexin) pentru raceala?
- 4poti sa ai infectie in gat, fara sa faci febra?
- 6De 3 zile fac febra, undeva intre 38-39 oscileaza, treptat mi s-au umflat gingiile
- 3Tahicardie, febra si agitatie
- 3Febra dupa raceala
- 5Antibioticele si menstruatia
- 1febra de 5 zile, in cocoasa...
- 0Febra interna, greata si voma, slabiciune si oboseala
- 7ganglioni limfatici inflamati
- 1infectii
- 2dureri abdominale si febra
- 0febra foarte mare... peste 39... s-au invinetit buzele si ochii si s-au racit maiinile
- 2Nu stiu ce se intampla..
- 1Raceala/gripa/meningita
- 1Cauza febrei si de ce nu trece odata
- 6Febra 38 - 38'5 după operație fractura tibie