Am inselat si nu pot sa scap de amant

22-04-2019
Alda1
Nu este medic/terapeut
Alda1
Buna ziua, am 24 de ani si sunt studenta. Am o relatie de 4 ani de zile. Am stat impreuna cu iubitul meu aproape non stop in acesti 4 ani. În urma cu cateva luni am facut o schimbare majoră în viața mea: m-am mutat singura intr-un apartament într-un alt oras. Nu pentru că așa am vrut, ci pentru că am fost nevoită. Pentru mine a fost o schimbare foarte grea, eu nefiind obisnuita sa stau singura si fiind mereu înconjurată de iubit sau familie, si nici macar nu mai dormisem vreodata singura in casa. Familiei nu am putut sa ma descarc, si nici iubitului, pentru că i-as fi supărat prea mult si aveau oricum problemele lor. M-am simțit singura.. nu eram buna de nimic zile întregi, imi era frica sa dorm singura si nu dormeam nopți întregi.