Am nevoie de ajutor!!! un episod psihotic

20-08-2018
Likurika
Nu este medic/terapeut
Likurika
Bună seara... Nu am somn... Ma macină o întrebare și ma simt f confuza. Chiar îmi doresc sa găsesc un răspuns sincer aici ca să știu ce pași urmează sa fac.
De profesie sunt asistent medical. În 2015 am făcut un episod psihotic în afara tarii. Am urmat și urmez tratament în continuare cu Risperidon 1mg. Mi s-a redus doza de doua ori de la 2mg la 1.5 și în urma cu un an la 1. Iau în continuare tratamentul. M-am întors în tara și vreau sa ma angajez ca și asistent medical. Îmi iubesc meseria și nu știu dacă ma vad făcând altceva. Acum ma tem de faptul ca nu mai pot profesa. Am învățat sa vb deschis despre hopul pe care l-am trecut. Se poate sa mi se răspundă la intrebarea:Pot fi respinsa la examenul psihiatric la angajare? Asta nu îmi da somn... Heeelp... Mulțumesc anticipat!
3 comentarii
1
21-08-2018, ora 01:01
Alexander29
Nu este medic/terapeut
Alexander29
Examenul de chestionar psihiatric il treci daca nu esti in delir. Eu l-am trecut si sunt schizofrenic. In caz de se da asa ceva. Atat timp cat nu esti in delir eu cred ca poti sa treci si examinarea orala. Mult succes si sanatate.
0
21-08-2018, ora 06:47
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Buna dimineața
Carea a fost sau este dg dv?
Daca sunteți Intr o formă compensată a bolii (fara productivitate delir halucinații) eu nu vad o problema veți primi aviz Apt cu anumite restricții eventual asta o va hotărî o comisie de expertiză a capacității de muncă.
Deoarece eti primi de la medicul de familie adeverință cu Clinic sanatos.Este in evidenta cu Tulburare psihotică acuta.
0
30-08-2018, ora 14:19
epona
Nu este medic/terapeut
epona
Daca este in evidenta medicului de familie cu asa ceva. Daca nu, cu atat mai bine..
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.