am oare sindromul ovarelor polichistice sau e altceva?.

01-11-2010
Adriancic
Nu este medic/terapeut
Adriancic
Buna ziua.

ma framinta mult o intrebare..

In urma cu -3 ani mi s-a descoperit un chist la sin. Am facut un tratament, chistul parca putin s-a micsorat si mamologul m-a sfatuit sa nu ai fac nimic decit sa il monotorizez ca sa vad cum evouluiaza. Un an mai tirziu am avut un stres foarte puternic, apoi mi-am revenit, dar am uitat de chistul ala.
Acum citeva luni in urma am simtit ca poeptul din nou ma deranjeaza, acelasi sin, stingul. Am mers la USG, era o fibroadenoma, nu chist de data asta. Plus, glanda tiroida putin marita. Iar la mamomolog, analize la hormoni. In fine, era prolactina ridicata. Iar tratament, am primit si iod, si mastodynon si progestogel, Dupa doua luni, merg la USG, care chipurile e cel mai puternic din clinica aia, si imi descopera 3! fibroadenoame in sin, plus un chist in glanda tiroida.
Intre timp, am mers la ginecolog pt controlul de la jumate de an. Vorbind cu ea despre aceste 3 fibroadenoame si totul, ea ma trimite iar sa fac analiza la hormon unde se descopera ca am testosternul 2 (iar limita normei era 1).
Doamna imi spune ca el e cauza la toate relele de la mine din organism, fibroadenoame, chisturi, etc. si imi prescrie sa iau contraceptiv Janine pentru 6 luni si metfogamma.
Acum, eu m-am mai documentat si nu prezint nici un simptom vizibil cum ca as avea testosteronul marit: nu am extra-pilozitate, ciclul vine la timp, fara intirzieri. in plus, si la ecografia transvaginala nu mi-a iesit nimic rau, slava Domnului.
ce credeti ca e? sa fie sindromul ovarelor polichistice? e bun tratamentul? voi putea dupa tratament sa ramin insarcinata in mod normal?
va rog mult sa imi raspundeti pentru ca chiar retraiesc mult.
3 comentarii
0
02-11-2010, ora 08:44
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Părerea mea este că ar fi foarte bine să nu luaţi Jeanine şi nici un contracpetiv în general, care ar putea agrava problema. Metfogamma, în schimb, nu prezintă contraindicaţie.

Un tratament homeopatic ar fi preferabil în cazul dv.
0
02-11-2010, ora 16:39
Adriancic
Nu este medic/terapeut
Adriancic
puteti va rog sa detailati de ce nu ar trebui sa iau janine?
va multumesc mult
0
03-11-2010, ora 08:47
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
-în general, din cauza reacţiilor adverse, unele foarte severe, care pot apărea: cencere (de col, de sân şi de tub digestiv), accidente tromboembolice, sterilitate.
-în particular, din cauza problemei de la sân. Ar putea să o agraveze.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.