am usturimi cand fac sex

21-12-2010
botea23
Nu este medic/terapeut
botea23
am niste usturimi groaznice cand fac sex, nu ma ud absolut deloc, folosec tot timpul lubrifiant dar tot simt durere, trebuie mereu sa fac pauze ce 3-4 zile ca sa nu mai simt durerea cand fac sex.in urma unui control ginecologic si test la secretie am iesit bine.unde este problema? (tin sa precizez ca problema nu este la iubitul meu, se poarta bine si nu fac din obligatie)
.app.imi puteti recomanda si un lubrifiant?? (ma gandesc sa nu patesc ceva cu timpul de la durex-ul care il folosec)
6 comentarii
0
22-12-2010, ora 07:58
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Un tratament prin homeopatie, singura sau in asociere cu acupunctura, ar fi optiunea de prima alegere in cazul dv. Pana atunci, ca solutie provizorie si cu efect partial, nu mai folositi prezervativul, ci o crema spermicida, asa cum este Pharmatex sau Delfen.
0
22-12-2010, ora 08:45
botea23
Nu este medic/terapeut
botea23
Va multumesc pentru raspuns!...as mai avea o rugaminte, imi puteti recomanda o clinica sau un medic in bucuresti unde as putea merge?.nu am nevoie de contraceptie, iau pentru asta niste anticonceptionale, am nevoie doar de o buna lubrifiere, lubrifiantul de la durex se usuca foarte repede (imi cer scuze ca la prima intrebare nu am specificat ce anume folosesc de la durex), pot folosi cele doua creme contraceptive doar pentru lubrifiere??
0
22-12-2010, ora 16:39
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu, nu folositi contraceptive pentru lubrifiere. Folositi lubrifiante de calitate superioara, asa cum este, de exemplu, Gleitgelen. Dar, inca o data, scopul trebuie sa fie vindecarea, adica sa nu mai fie necesare lubrefiante de loc. Asta se poate face prin homeopatie. Pentru gasirea celui mai potrivit remediu, puteti sa va programati la mine la cabinet sau la orice coleg, de preferat cineva care practica homeopatia cu un singur remediu si nu care prescrie combinatii.
0
21-01-2011, ora 23:25
tamy33
Nu este medic/terapeut
tamy33
daca va mai uitati pe aici dl. doctor, v-as intreba, in legatura cu aceeasi problema, daca este necesara consultul? pt ca nu stau nici macar in aproiere de bucuresti, si nici nu cred ca e prea dezvoltata stiinta asta, prin zona mea. poate aveti ceva solutii asa mai pederost. multumesc mult.
0
31-10-2011, ora 09:11
narghi
Nu este medic/terapeut
narghi
am o usturime la intrare an vagin ce poate fi si ce sa iau
0
05-03-2012, ora 12:53
Andreea_andu
Nu este medic/terapeut
Andreea_andu
Am si eu o intrebare..acum cateva zile am fost la ginecologie si am fost diagnosticata cu colpita mixta si am primit tratament: metronidazol tablete timp de 10zile si Meclodin ovule vaginale timp de 6 zile..Sunt in a 3a zi de tratament dar mi-a venit menstruatia..Trebuie sa intrerup si tratamentul cu metronidazol sau doar celcu ovule?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Durerea sexuală după naștere - ce spun studiile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.