ameteli, stare de slabiciune in corp

24-03-2008
allessandra
Nu este medic/terapeut
allessandra
Buna ziua! Ma numesc alexandra, am 19 ani si de o luna de zile ma confrunt cu niste stari de ameteala permanenta si slabiciune in corp.Totul a inceput in luna decembrie cand menstruatia a durat vreo 2 sapt, apoi in ianuarie a durat 3 sapt, am fost la medic, mi-a dat tratament de anexita si mi-a spus sa incep de la urmatoarea menstruatie cu yasmin (anticonceptionale).Asa am si facut, dar in februarie, cand a aparut menstruatia si am inceput sa iau pastilele, am inceput sa fiu foarte ametita, atat de tare, incat mi-era frica sa ies din casa, de teama sa nu lesin.Initial am crezut ca ametelile sunt din cauza anticoncept. asa ca le-am intrerupt dupa 10 zile.Mi-am facut toate analizele si as avea o anemie feripriva(fierul a iesit 23 in analize).Ideea este ca starile de ameteala s-au mai diminuat (putin), dar nu au disparut, iar starea de slabiciune in corp inca o mai resimt.Iau tratament cu Ferro-folgamma (1/zi) cu vit. C de 1 luna. Va rog spuneti-mi daca aceste simptome sunt specifice acestui tip de anemie si daca totusi sunt normale dupa atata timp de tratament.Pentru o recuperare mai rapida, credeti ca ar trebui sa-mi maresc doza de fier la 2/zi? Va multumesc anticipat!!
4 comentarii
0
25-03-2008, ora 00:00
arten
Nu este medic/terapeut
arten
ar trebui sa-ti faci niste teste de coagulare a sangelui, nu cred ca anemia
determina sangerarile astea.
0
26-03-2008, ora 00:00
allessandra
Nu este medic/terapeut
allessandra
Ideea este ca tocmai datorita sangerarilor abundente (anexitei) am facut anemie feripriva. Pe mine m-au speriat ametelile si starea de slabiciune(simptome tipice pt anemie, din cate am citit)...care n-au disparut, din nefericire...:( Nu stiu ce sa fac sa scap mai repede de ele...ma gandeam sa-mi maresc doza de fier ca am citit ca doar 10% se absoarbe in corp...adica extrem de putin, fata de carenta pe care o am. Dvs ce spuneti? Credeti ca ar fi indicat sa-mi maresc "doza" de Fe la 2/zi? (cu coagularea n-am probleme...am facut si pt asta analize). Va rog mult sa-mi raspundeti, ca mi-e frica sa ies si din casa din cauza starilor astora! Vreau sa scap cat mai repede de ele! Multumesc.
0
27-03-2008, ora 00:00
arten
Nu este medic/terapeut
arten
alessandra poti lua si 3 capsule pe zi, dar trebuie sa le iei la masa.Problema se pune de toleranta digestiva, s-ar putea sa faci niste episoade diareice(le iei in cazul asta dupa masa).Succes!
0
30-04-2008, ora 00:00
barcelonathechampion
Nu este medic/terapeut
barcelonathechampion
primul lucru la care m-am gandit ca doctor a fost anemia nicidecum anticonceptionalele
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.