amortirea piciorului si mainii stangi

31-01-2010
karmen22
Nu este medic/terapeut
karmen22
buna ziua
Ma numesc Carmen si am 22 de ani.De curand am fost internata in spital unde am urmat un tratament injectabil.In urma une iinjectii am simtit furnicaturi puternice urmate de amorteala la piciorul respectiv.Acum sunt acasa dar in continuare probleme cu piciorul si cu mana de pe partea stanga.Imi amortesc si le simt moi.In zona piciorului am o portiune pe care daca o ating o simt foarte greu.Daca ma lovesc in acea zona abia simt.
multumesc!
3 comentarii
0
31-01-2010, ora 10:55
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
este posibil ca o injecţie să fi atins un nerv, în principiu se regenerează uşor şi o să vă treacă în câteva săptămâni. dacă nu se ameliorează sau se agravează, atunci mergeţi la un medic neurolog
0
31-01-2010, ora 11:53
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Poti incerca un remediu homeopat pentrua astfel de leziuni la nervi aduse prin injectii asa ca nu trebuie sa astepti saptamani. Daca te intereseaza da-mi un mesaj dand un click pe id-ul meu.
0
02-02-2010, ora 21:21
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna seara!
Fiind vorba despre o afectare a unui nerv, ar fi preferabil si intelept sa consultati un neurochirurg.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.