Anxietate, neliniste-cauze?

31-01-2012
OanaS123
Nu este medic/terapeut
OanaS123
Mi s-a intamplat de 2 ori sa am problema cu maseaua de minte, sa ma doara, etc. si la un moment dat aveam si niste stari de neliniste, anxietate, nu puteam sa stau locului dar nici sa fac ceva. Cam in 3 zile treceau. Din cate am inteles motivul putea fi cresterea maselei de minte.

Insa acum am alta problema. Intr-o zi am primit o veste naspa, eram si stresata seara respectiva nu am dormit si a 2-a zi nu prea am putut manca si seara am varsat. Dupa ce am varsat a inceput sa ma ia starile de neliniste, anxietate care le-am mai avut cand cu maseaua. Cum atunci imi treceau in cateva zile acum am starile deja de 5 zile si nu trec. In tot acest timp inima imi bate mai repede decat normal chiar si cand stau in pat. Toata ziua am o stare de neliniste, nu pot sta locului dar nici daca ies sa ma plimb sau sa fac ceva nu e mai bine, starile tot raman. Am si de invatat si reusesc greu sa incerc sa ma axez pe invatat avand starile astea. Daca incerc sa ma uit la un film la calculator nu am stare sa ma uit, ma uit la ceas din 5 in 5 minute sa vad daca a mai trecut timpul.
Am fost la farmacie si mi s-a dat sedatif PC si magne b6. Le iau deja de 3 zile si tot mai am starile. Am inteles ca astfel de stari pot aparea de la lipsa de calciu si magneziu.
Ma chinui tare sa adorm si cand am adormit ma trezesc repede. Asa au decurs ultimele mele seri. E adevarat ca la ora 8 am luat magnde B6 si farmacista a zis sa nu le iau inainte de somn...poate o fi fost si astea cazul nesomnului.
Nu stiu ce sa mai fac sa nu mai am starile astea ca nu le mai suport, Parca sunt pe atla lume mereu.
Sa fac niste analize? o fi lispa de magneziu? Chiar nu stiu ce sa mai fac.
Am mai avut evenimente stresante, de suparare dar nu am mai patit asa ceva.
Sper ca de acum incolo nu o sa patesc de fiecare data asa cand o sa imi fie rau sau o sa am o perioada mai stresanta.

Un sfat va rog
2 comentarii
0
02-02-2012, ora 09:33
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Vitamina B6 nu se ia dupa ora 15, caci pot aparea insomnii. Sedatiful PC e destul de slab, ajuta la o usoara calmare la unele persoane. Faceti-va analizele, apoi mergeti la un medic psihiatru. Nu e o suferinta complicata, este o anxietate care cred ca se poate rezolva usor, poate chiar cu un tratament naturist, dar e mai bine sa va vada un specialist decat sa luati ceva dupa ureche.
0
02-02-2012, ora 12:42
OanaS123
Nu este medic/terapeut
OanaS123
Multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Anxietatea și stresul cronic pot crește riscul dezvoltării tulburărilor psihiatrice
  • Dependența față de tehnologiile mobile a fost asociată cu depresia și anxietatea
  • Anxietatea poate influența negativ luarea deciziilor
  • Aplicația pentru smartphone care ar putea reduce anxietatea și depresia
  • Riscul de anxietate la mame, asociat cu utilizarea intensă a dispozitivelor electronice
  • Tinerii și femeile sunt mai predispuși la anxietate
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.