Anxietatea si tratamentul ei

21-12-2017
unforgiven2722
Nu este medic/terapeut
unforgiven2722
Buna seara! Am descoperit de curand acest site util pt noi toti si pe scurt voi incerca sa-mi spun povestea. Acum 5 ani, starea mea psihica s-a schimbat drastic. Cu 1 an in urma imi murise bunica si usor asa echilibrul meu emotional s-a zdruncinat. Aveam stari de tristete, melancolie, neliniste, nu mai aveam chef de nimeni si nimic, provocam certuri pt ca vedeam tot ce era mai rau in oameni, eram iritata de orice. Momentul culminant a fost cand incepusem sa fiu geloasa fara ca macar sotul meu sa-mi dea un motiv. Ma chinuiau groaznic gandurile astea si am ajuns la clipa in care nu mai puteam dormi. Am ajuns plangand in hohote la psihiatru pt ca nu mai puteam controla nimic, era clar ca am nevoie de ajutor. Am urmat tratament cu cipralex de la doze mai mari apoi treptat am ajuns la doza mica, combinate cu alte medicamente care imj faceam mai mult rau. Cipralexul a fost baza, am reusit sa devin un om calm, increzator si linistit. Atacurile de panica erau din ce in ce mai rare. In acesti ani viata mea nu a avut multe schimbari, anxietatea mi-a creat o bariera, casa si oameni dragi insa in timp am reusit sa mai depasesc cate o limita si sa fac lucruri noi, putine dar imense pt mine. E greu sa ti doresti si temerile sa le copleasca si sa nu le poti infrunta, e greu cand vezi ca ceea ce pot face ceilalti tie ti se pare atat de greu. Am invatat insa sa traiesc cu ea si sa o bat din cand in cand. Nu sunt inca multumita pt ca nu am reusit sa ma angajez si sa ma bucur mai mult de lumea asta mare. Insa acum am mai multa dorinta si credinta in Dumnezeu, apropierea de Dumnezeu e cel mai bun lucru care mi l a adus anxietatea. Acum, de 1 an de zile iau seroxat, o pastila pe zi, am trecut la el pt ca cipralexul nu prea simteam ca mi mai face mare lucru. Ce ma deranjeaza tare e un disconfort la inima dimineata, ma trezesc cu inima care bate parca mai tare si o emotie care ma oboseste. E singurul lucru care in acest moment imi mai da batai de cap. Gandurile au disparut, sunt mai activa si mai increzatoare. Din cauza acestui disconfort mi s a prescris si un sfert de neurotop seara. Urmeaza sa incep acest tratament cu el de azi. Insa imi doresc tare mult sa vad cum este si fara pastile iar psihiatru nu ma ajuta parca in a ma sfatui in vreun fel. Inteleg ca psihiatru iti da pastile insa consider ca ar trebui sa sustina si parerea pacientului, bineinteles cand si psihiatru e de acord ca se poate reduce doza. As face si psihoterapie, as incerca si terapia florala bach, ce sa fac? Am nevoie de un gand, o idee. Uneori ai nevoie sa auzi si alte pareri decat cele ale psihiatrului. Am intalnit psihiatri mai deschisi in a renunta la tratamente dar si psihiatri care parca iti dau pastile in nestire. Sunt 5 ani de cand ma indop cu pastile, m au ajutat enorm insa imi doresc o viata si fara ele, imi doresc copii si multe altele. Astept cu drag pareri si discutii de tot felul. Multumesc anticipat!
5 comentarii
0
21-12-2017, ora 20:56
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Puteti sa renuntati treptat la tratament, dupa o schema data de doctor, numai cand va simtiti complet stabila mai multe luni. Dv. nu va simtiti deocamdata stabila din toate punctele de vedere. Incercati sa combinati psihoterapia cu medicatia. Esentele florale Bach sunt apa de ploaie si se iau numai daca nu luati tratament.
0
21-12-2017, ora 21:04
unforgiven2722
Nu este medic/terapeut
unforgiven2722
Da, bineinteles cand va fi cazul psihiatrul meu decide schema de tratament. La ce va referiti cand spuneti ca nu sunt stabila deocamdata din toate punctele de vedere? Legat de terapia bach, da aceea se face separat si ma gandeam la ea in cazul in care dupa cateva luni de renuntare la tratament mai revin stari si sa incep cu naturiste. Cunosc pe cineva care se simte perfect cu ele.
0
22-12-2017, ora 00:09
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Ati scris ca inca mai va confruntati cu disconfort la inima dimineata si o emotie care va oboseste. Astea fac parte tot din tacamul anxietatii.
Pina nu va stabilizati complet cateva luni, nu are rost sa incepeti descresterea dozelor. Va dereglati si mai rau.
1
22-12-2017, ora 06:33
unforgiven2722
Nu este medic/terapeut
unforgiven2722
Mi-ar fi placut ca ceea ce mi-ati spus dvoastra mai sus sa-mi fi spus psihiatru. Mi-a dat doar neurotrop fara sa-mi explice mai mult. M-ar ajuta comunicarea. Si eu ma gandeam si simteam ca sunt tot simptome din cauza anxietatii. Sper sa scap si de ele curand. Atat de mult imi doresc. multumesc!
0
22-12-2017, ora 12:34
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Pentru putin.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Anxietatea și stresul cronic pot crește riscul dezvoltării tulburărilor psihiatrice
  • Dependența față de tehnologiile mobile a fost asociată cu depresia și anxietatea
  • Anxietatea poate influența negativ luarea deciziilor
  • Aplicația pentru smartphone care ar putea reduce anxietatea și depresia
  • Riscul de anxietate la mame, asociat cu utilizarea intensă a dispozitivelor electronice
  • Tinerii și femeile sunt mai predispuși la anxietate
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.