Ar putea să fie ceva grav ?

22-07-2019
Nicu221
Nu este medic/terapeut
Nicu221
Acum 9 luni am avut un atac de panică urât de tot din cauza unui șoc emoțional puternic ! De atunci am făcut RMN cerebral, și control la 2 neurologi plus analize. Toate au ieșit în limitele normale. Am fost și la 2 psihiatrii dar nu am putut să urmez tratamentul deoarece mă simțeam foarte rău de al pastilele. De atunci atacurile de panică sunt rare fără pastile, dar am alte probleme. Simt încontinu o furnicătură în colțul gurii, am niste spasme musculare în toate zonele corpului și pe mână simt ca o briză, senzație de fluturi, răcoare în stomac, iar la emoții am dureri de cap și mai simt un fel de usturime așa pe jumătate de cap. Mă tot gândesc să nu fie vreo boală gravă încă nedescoperită. Țin să menționez că nu am băut, nu am fumat, am 22 de ani iar acum 9 luni singurele care m-au îmbolnăvit au fost gândurile și emoțiile mele de frică puternică. Ce ar fi de făcut ? Orice sfat mi-ar putea fi de ajutor. Sunt cam speriat
14 comentarii
0
22-07-2019, ora 20:19
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Incercati macar niste psihoterapie. Aveti somatizari de anxietate.
Daca nu merge, incercati si alte pastile. Sunt peste 20 de tratamente pentru anxietate. Imposibil sa nu va fie bine cu unul.
0
22-07-2019, ora 21:56
xtreme07
Nu este medic/terapeut
xtreme07
spasmele dispar daca iei tratamentul psihiatric. de la medicamente e normal sa te simti rau la inceput, pana se obisnuieste corpul cu ele. treptat o sa-ti treaca. poti sa zici ce simptome rele aveai de la medicamente ?
0
22-07-2019, ora 22:07
Nicu221
Nu este medic/terapeut
Nicu221
De la medicamente avea stări de greață, amețeală și făceam 2-3 atacuri pe zi ! Iar fără medicamente foarte rar mai fac vreun atac de panică doar că mai am simptomele astea fizice care nu mă lasă, iar emoțional am o stare de tristețe, câteodată frică și gânduri urâte ! Eu am fost trecut prin multe necazuri și toate cred că și-au lăsat amprenta asupra mea, iar odată cu șocul ăla emoțional cred că a fost picătura care a umplut paharul.
0
22-07-2019, ora 22:22
xtreme07
Nu este medic/terapeut
xtreme07
greață, amețeală sunt normale la inceput. cand ai renuntat la medicamente, doctorul a fost ok cu decizia ? i-ai spui de ce vrei sa renunti la medicamente ?
0
22-07-2019, ora 23:04
Nicu221
Nu este medic/terapeut
Nicu221
Am fost la medic și a zis că dacă mă simt rău de la pastile mărim doza, plus că în 5 min mi-a luat 100 de lei, iar când i-am zis că mă simt rău a început să țipe la mine, iar eu de atunci nu am mai luat nicio pastilă. Nu am nici bani pt psihoterapie și totuși dacă ar fi după mine aș vrea să mai fac odată toate controalele de la cap la coadă
0
22-07-2019, ora 23:27
xtreme07
Nu este medic/terapeut
xtreme07
solutia nu era sa renunti la medicamente, ci sa schimbi doctorul. normal e sa ai un doctor cu care sa te poti consulta cand ai neclaritati. recomandarea mea este sa incerci la un alt psihiatru si sa-i zici lui problemele pe care le ai si pe care le-ai avut.

dar inainte de asta mai bine la un doctor de familie pt ca el stie sa te ajute in ce directie sa o iei
0
23-07-2019, ora 06:29
Nicu221
Nu este medic/terapeut
Nicu221
Mai am o neclaritate ! Eu sunt la o școală de subofițeri în armată. Dacă vor afla că eu iau pastile de la psihiatru din nou nu va fi prea bine. Și ideea e că nici gândurile nu le pot schimba deși mi-aș dori foarte mult. Totuși am căutat pe internet despre o boală iar simptomele s-au imprima în subconștientul meu deoarece îmi era foarte frică.
0
23-07-2019, ora 07:26
xtreme07
Nu este medic/terapeut
xtreme07
e complicat. numai tu poti decide ce e de facut in situatia asta
o varianta ar fi sa-ti dea xanax, iar la serviciu le spui ca iei xanax pt insomnii si at nu-i problema. dar daca ai ceva mai serios, atunci xanax trebuie inlocuit cu ceva mai puternic, iar asta inseamna un alt diagnostic. depinzi de doctor, sa vezi ce zice
0
23-07-2019, ora 13:35
Nicu221
Nu este medic/terapeut
Nicu221
Mă gândeam dacă mai există vreo soluție în afară de psihiatru ?
0
23-07-2019, ora 15:58
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
Nu e neaparat necesar sa stie cei de la scoala de subofiteri ce pastile iei tu Nicu. Ar fi insa mult mai putin bine pentru tine sa afle ca ti-a fost prescris un tratament si tu l-ai ignorat.

Nu e deloc frumos ca medicul a strigat la tine…era poate mai important sa incerce sa te convinga sa iei si medicamentele si in paralel sa urmezi si psihoterapia.

Stiu ca nu-ti e usor atunci cand nu ai multi bani. Insa e important sa faci ceva cu adevarat pentru a depasi aceste stari. Se duc banii si atunci cand tot mergi la medic si incerci sa gasesti vreo boala grava. Incearca sa mergi la un alt psihiatru si mai apoi la psihoterapeut. O sa tea jute sa termini cu bine scoala. Succes!

Dr Rares Ignat
psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata ta
0
23-07-2019, ora 21:19
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Seroxat ai incercat?
0
24-07-2019, ora 06:35
Nicu221
Nu este medic/terapeut
Nicu221
Nu mi-a fost recomandat ! Am încercat cu 2 psihiatrii însă mă simt mai rău de la pastile decât mă simt fără. Sunt într-o școală militară și mă gândesc că pastilele îmi pot afecta capacitățile fizice și intelectuale și nu mai dau randament la examene. Dar întreb, psihiatrul e singura variantă posibilă ?
0
24-07-2019, ora 14:58
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Psihiatrul si psihologul sunt unicele soluti.
Cu antidepresivul trebuie sa aveti rabdare 3-4 saptamani pina cand efectele secundare trec si raman efectele pozitive. E normal ce vi s-a intamplat. Nu trebuia sa renuntati. Medicul trebuia sa va explice. Mergeti si cereti alt antidepresiv.
0
24-07-2019, ora 15:34
Nicu221
Nu este medic/terapeut
Nicu221
Nu am mai luat niciun fel de pastile din ianuarie ! Mă simțeam foarte rău de la ele în loc să mă simt bine
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Câteva semne că ai putea fi ipohondru
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.