bataile inimii prea puternica

15-12-2012
cristina-antonela
Nu este medic/terapeut
cristina-antonela
acum 2 luni mi s-a descoperit insuficienta ventriculara stanga, iau preductal dar degeaba, am si aport spantan defapt asta ma ingrijoreaza acum ca incepe din senin stand in pat sa imi bata inima atat de tare si des ca imi simt bataile in gat si pe varful limbii, iau si nitroglicerina si nu imi trece si ma mai iau si dureri de cap, asta se intampla zilnic, de la ce se poate face asemenea probleme?posibil de la glivec eu am LMC si iau si tromboreductin am trombocitele crescute la 1500000, poate de asta ma simt asa rau?va rog ajutati-ma
3 comentarii
0
15-12-2012, ora 16:40
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
ai fost SI la un consult dr endocrinolog?
poate o fii SI nefunctionarea coresp. a glandei tiroide
sanatate
0
27-12-2012, ora 11:32
cristina-antonela
Nu este medic/terapeut
cristina-antonela
am facut control la tiroida si nu am nimic e totul in regula
0
18-01-2013, ora 23:53
verotutu
Nu este medic/terapeut
verotutu
buna seara!dupa parerea mea, simptomele pe care le aveti, batai puternice de inima, intensificarea pulsului si dureri de cap sunt efectele secundare ale tratamentului cu tromboreductin.daca o sa verificati prospectul o sa vedeti ca asa e.nu strica sa mentionati aceste efecte medicului curant, care in aceste conditii va poate opri tratamentul cu tromboreductin.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.