Bronsita, probleme cu plamanii, sau altceva?

12-04-2021
idealistic
Nu este medic/terapeut
idealistic
Problemele au început cam cu o lună în urmă, cu un mic disconfort in gat( senzația de nisip in gat).Am crezut ca e din cauza ca vorbesc foarte mult si tare la servici, sunt profesor la clasa pregătitoare. De asemenea, masca ma deranjează foarte tare, pentru că o port si cate 6-8 ore pe zi continuu. Am luat propolis cu vit.C, decasept, Tantum verde spray, dar nu a trecut, am inceput sa tusesc sec dar destul de des, asa ca am mers la medicul de familie.Nu a gasit nimic la plămâni, doar o usoara bronsita.Mi-a dat Aerius, Singulaire si Astha15 sirop. După o săptămână nu s-a ameliorat.A doua oară, deși la plămâni nu se auzea nimic, mi-a dat Sumetrolim si bromhexin. Tot degeaba, doar ca tusea a devenit mai productivă, încercând parca sa rupă. Am fost la pneumolog. Tot nimic la plămâni, mi-a dat Astha 15 capsule, timp de 10 zile. Tot degeaba. Am fost la ORL, am făcut o radiografie de sinus, a rezultat deviatie de sept si membrane îngroșate, nimic la urechi sau gat.Am fost la alt pneumolog, am primit erdomed 10 zile, tot fără a gasi nimic la plămâni in urma consultului.M-a trimis la alergolog, am făcut spirometrie, a ieșit capacitate pulmonare 65 % deși oxigenarea e de 97%.Am primit sa fac o mulțime de analizele pe care abia am reusit sa le programez pe 5 mai dar niciun alt tratament.Nu am fost alergica niciodata.Problema e ca a inceput de mai multe zile sa ma doara spatele cand stau in unele poziții, de asemenea, parca nu pot respira foarte bine in acele poziții, iar atunci cand tusesc, mult mai rar si mai productiv, ma doare in piept, nu foarte tare, o durere usoara.Cel mai bine pot dormi pe o parte sau pe burta.Atunci nu ma doare nimic si pot respira normal.Pe spate parca nu pot respira complet.De fapt, dintotdeauna dorm pe burta sau pe o parte. Nu mai am tratament până la analize, pe care abia am reusit sa le programez pe 5 mai:radioscopie pulmonare, sânge, urina, scaun