Caderea parului asociata cu alte simptome...

20-12-2011
Mihaela18std
Nu este medic/terapeut
Mihaela18std
Buna ziua! Ma numesc Mihaela si am 21 de ani. In ultima perioada ma lupt cu caderea parului si am ramas fara 'arme'. Pot spune ca imi cade excesiv, am decis sa ma tund, ma gandeam ca o cauza ar fi lungimea, dar a revenit problema dupa 2 saptamani de la tuns. Pe langa pierderea parului mai am si alte probleme cum ar fi senzatia de greata dupa ingerare de alimente, oboseala pronuntata si dureri la nivelul articulatiei genunchiului. Faptul ca sunt irascibila, e mai mult un rezultat din cauza problemelor.
Trebuie sa mentionez ca aproximativ acum 3 saptamani am terminat un tratament oral pe baza de glucocorticoizi care a durat o luna de zile si am fost pe un regim alimentar foarte strict.
Am nevoie de un sfat, o sugestie, sa stiu catre cine sa ma indrept...
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

08-10-2019, ora 11:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Multi Complete de la Jamieson este un supliment pe bază de multivitamine care oferă 100% din porția zilnică a celor mai importante substanțe pentru sănătatea organismului. Scopul acestor vitamine este întărirea organismului, stimularea imunității și suplimentarea energiei. Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • MIT: Căderea părului se intensifică iarna
  • De ce chimioterapia produce căderea părului?
  • De ce testosteronul influențează pilozitatea?
  • A fost identificată cauza genetică a albirii părului și a calviției
  • Cât de mult păr e normal să cadă pe zi?
  • De ce chelesc bărbații?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.