ceva in neregula:.acum inca mai imi curge putin

18-04-2009
maria72
Nu este medic/terapeut
maria72
mi-a venit menstruatia pe 4 aprilie si m-am patat in primele 3 zile de nu stiam ce este cu mine.acum inca mai imi curge putin.am inceput sa iau yasmin si mentionez ca in luna martie am facut un avort..care ar putea fi cauza?imi este destul de aiurea curgandu-mi mereu.astept un raspuns cat mai repede...va multumesc anticipat.
5 comentarii
0
18-04-2009, ora 15:31
andreaea
Nu este medic/terapeut
andreaea
Poate fi de la faptul ca ai inceput sa iei anticonceptionale. Depinde de la corp la corp. Asa mi s-a intamplat si mie: in urma unui avort, am inceput sa iau pilule pentru prima data, si la fel am patit. Dupa avort ai fost la un consult? Ai uterul curat acum? ma refer daca ai fost la consult, iti zice daca e totul curatat. In cazul in care te doare ceva, in afara de micile sangerari, ar trebui sa mergi la ginecolog.
0
18-04-2009, ora 17:33
maria72
Nu este medic/terapeut
maria72
nu am fost la consult, iar dureri nu am nici una.ma gandeam ca e ceva in neregula cu mine...nu stiu..mi-e cam frica..ar trebui sa intrerup anticonceptionalele?
0
19-04-2009, ora 09:23
andreaea
Nu este medic/terapeut
andreaea
Draga Maria, cati ani ani? Am vazut un mesaj al tau din martie, cand ziceai ca in sapt in care ai facut avort, ai avut si relatii sexuale. Tu esti inconstienta, nu citesti nicaieri despre asa ceva? Netul e plin de educatie sexuala, si de protejare. Stii ca risti sa nu mai ai copii? Mergi la ginecolog, sa te consulte. Se poate intampla sa nu te fi curatat bine, in urma avortului, si sa ai resturi. Nu e de joaca, e ceva cat se poate de serios. Esti deja femeie, desi se pare ca ai un un constient langa tine, care nu s-a putut abtine patru saptamani dupa avortul tau. In neregula cu tine poate fi INCONSTIENTA, care e periculoasa, in cazul tau, sau, Doamne-fereste, ceva ginecologic. Mai vorbim, daca vrei, dar sa imi zici ce varsta ai si ce vei face.
0
01-06-2009, ora 18:34
sirina
Nu este medic/terapeut
sirina
chiar asa...citi ani ai Maria? nu cred ca o femeie cu capul pe umeri ari putea sa accepte asa ceva indiferent cit de mult si-ar iubi sotul;amantul prietenul etc.. imi pare rau dar sa ai relatii sexuale imediat dupa orice interventie ginecologica...e absurd multa sanatate si minte pe parcurs
0
02-06-2009, ora 14:32
constantincoryna
Nu este medic/terapeut
constantincoryna
Buna ziua,
Ma numesc Constantin Corina si as avea nevoie de parerile dumneavoastra in legatura cu un lucru: de cateva luni bune cand am menstruatie fluxul nu este unul normal, adica nu e mai abundent in primele doua zile, fluxul e mic si dureaza aproape 4 zile. Imi pun semne de intrebare pt ca nu a fost intotdeauna asa. In urma cu trei ani am fost diagnosticata cu anexita si o mica rana pe colul uterin. La ultimul consult ginecologic, adica in urma cu aproximativ 6 luni, doctorul mi-a prescris medicamente pentru problmea mea veche si am o bservat ca dupa tratament mensturatia revenise la normal, dar numai pt 2 luni. Ma intreb daca acest lucru are legatura cu anexita. Mentionez ca am 23 de ani, iau pilule Karisa la indrumarea medicului si nu am avut niciun avort pana acum.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amenoreea - lipsa menstruației
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Menopauza
  • Menarha - prima menstruatie
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Menstruația peste sarcină
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.