Menstruatie prelungita (Tratament Yasmin)

22-10-2013
cretzu194
Nu este medic/terapeut
cretzu194
Buna seara, acum 3 saptamani am decis ca e timpul sa trec la ANTICONCEPTIONALE. Am fost la medicul meu ginecolog care dupa un set de intrebari mi-a recomandat YASMIN. Ultima menstruatie a venit pe data de 12.10.2013 cand am inceput si tratamentul cu Yasmin. De obicei menstruatia dureaza 7 zile, in a 7a zi se opreste brusc sangerarea, dar acum au trecut 10 zile si inca curge, curge foarte putin dar curge. Este ceva normal ?
10 comentarii
0
22-10-2013, ora 22:30
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Cu ce ne poate imbolnavi pilula

http://forum.romedic.ro/prod/Pilulele_anticonceptionale_provoaca_avort_timpuriu?_Sunt_nocive?_063792.html
0
22-10-2013, ora 22:42
cretzu194
Nu este medic/terapeut
cretzu194
Am gresit, NOVYNETTE iau, am gresit pentru ca am citit foarte multe chestii despre YASMIN inainte si am ramas cu ele in minte.
0
22-10-2013, ora 22:55
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Ati citit linkul pe care vi l-am scris si in care gasiti explicatia sangerarii de 10 zile ?

* nu conteaza numele anticonceptionalului
0
23-10-2013, ora 10:50
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Ce ai tu acum se numeste spotting si este absolut normal in primele trei luni de administrare a piluelor. Odata cu obisnuirea organismului cu pilulele si spottingul se va opri.

E posibil sa mai te confrunti cu spottingul si lunile viitoare, desi majoritatea femeilor au doar in prima luna de administrare de pilule contraceptive.
0
23-10-2013, ora 20:09
cretzu194
Nu este medic/terapeut
cretzu194
Si cam cate zile ar dura acest spotting, cam cu cate zile se prelungeste menstruatia ?
0
24-10-2013, ora 10:28
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Chiar si in fiecare zi te poti confrunta cu spottingul, nu exista un nr de zile. Va dura pana cand organismul tau se va obisnui cu pilulele, si asta dureaza intre o luna si trei luni.
Spottingul poate sa inceapa oricand, nu doar continua dupa menstruatie. Poate sa se opreasca menstruatia si dupa o saptamana de pilule sa inceapa din nou.

Nicio sangerare aparuta anormal in primele trei luni de pilule nu trebuie sa te ingrijoreze. Oricum, dupa cum am spus, multe femei se confrunta cu asta doar in prima luna, poate te afli printre norocoase si nu vei mai avea spotting si lunile urmatoare.
0
24-10-2013, ora 21:00
cretzu194
Nu este medic/terapeut
cretzu194
Si in aceasta perioada poti avea contact sexual ? De exemplu 24 ore nu a curs nimic dupa care iar a inceput sa curga.
0
24-10-2013, ora 21:20
cretzu194
Nu este medic/terapeut
cretzu194
Adica a curs doar foarte putin 2-3 picaturi.
0
25-10-2013, ora 10:28
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Esti protejata contraceptiv chiar daca ai aceste mici sangerari, poti avea contact neprotejat fara nicio problema.
Ai grija sa iei pilulele la aceeasi ora zilnic, sau cat mai aproape de aceeasi ora.
0
12-12-2013, ora 14:00
miha1976
Nu este medic/terapeut
miha1976
Buna ziua pe data de 5 decembrie 2013 mi-a venit menstruatia si am luat anticonceptionale De sorelle pentru prima data, iar pana azi data de 12 dec, nu mi s-a oprit, ba chia continua nu foarte mult dar cu mici cheaguri. In luna noiembrie am fost la un control de rutina.nu aparea nici un chist sau altceva. Se poate ca menstruatia sa se prelungeasaca de la anticonceptionale.
Va multumesc. As putea lua ceva?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.