Cipralex
Buna ziua!Am fost la doamna doctor psihiatru la care ma duc la control iar eu am urmat mai mult timp paroxetin dar dupa control mi s-a spus sa incep cu alt medicament si anume cu cipralexul pe care il iau din 15 noiembrie dar vroiam sa va intreb ce se intampla cu mine pentru ca ma gandesc ca o fi de la medicament am insomnie nu pot adormi mai deloc si ma doare mai tot timpul stomacul si ma simt molesit.Sa fie oare de la noul medicament ea acum mi-a mai prescris si zolpidem spunandui eu acum la controlul din decembrie ca am insomnii desi nu il luasem decat de vreo 4 saptamani cipralexul eu avand controlul ultima oare pe 15 decembrie.Multumesc
2 comentarii
Bună dimineața!
Vorbește cu medicul psihiatru despre orice reacție nouă pe care o simți, pentru că sunt medicamente care crează anumite stări la început, dar pe urmă încep să-și facă efectul, dar în același timp unele nu le poți suporta și se înlocuiesc cu altele.
Vorbește cu medicul psihiatru despre orice reacție nouă pe care o simți, pentru că sunt medicamente care crează anumite stări la început, dar pe urmă încep să-și facă efectul, dar în același timp unele nu le poți suporta și se înlocuiesc cu altele.
Durerea de stomac poate fi de la Cipralex. Daca mai continua, roaga doctora sa ti-l schimbe.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 6intrerupere seroxat
- 2Tratament cu Elicea fara rezultate
- 12Tratament cu cipralex
- 8efecte adverse din cauza medicatiei
- 8Zoloft combinat cu gref sau pomelo
- 5Neurotop
- 7Olanzapina creste colesterolul ?
- 8Sertralină - compulsivitate
- 0Ma puteți ajuta - Am luat pastile de la psihiatrie si nu mi se mai scoala penisul
- 3Cipralex-poate fii folosit simplu fără a avea in completare alte medicamente ??
- 3Tratament care îmi face rau
- 6Intrebare arketis in sarcina
- 1De ce pe unele medicamente psihiatrice scrie că există risc de deces?
- 14Durere de cap la diminuare Rispolept si adaugare Abilify
- 9Se poate lua Cebrium in continuu?
- 15Reacții adverse medicament