conjunctivita si mi-au aparut bubite pe pleoapa inferioara

02-10-2011
gabytzzza
Nu este medic/terapeut
gabytzzza
am conjunctivita si folosesc de 7 zile netacin si indocollyre si acum mi-au aparut niste bubite pe pleoapa inferioara. Care este cauza aparitiei bubitelor, sunt de vina picaturile ?
pun 1 picatura de 4 ori pe zi
4 comentarii
0
02-10-2011, ora 11:20
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna ziua! Cel mai bine este sa mergi la Urgente Oftalmologice; cred, totusi, ca daca ar fi o manifestare alergica, ar exista si mancarime, edem, roseata mai accentuata a ochilor; si inca ceva, eu nu recomand Indocollyre in tratamentul conjunctivitelor;numai bine
0
02-10-2011, ora 11:26
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
PS: in loc de atntiinflamator, prescriu antihistaminic colir sau tablete; numai bine
0
03-10-2011, ora 18:45
gabytzzza
Nu este medic/terapeut
gabytzzza
buna seara, ieri am pus doar 2 picaturi si azi nu am mai pus deloc pana acum, bubitele mai sunt dar nu mai sunt ochii atat de rosii si nu mai am aceea mancarime.Sa continui doar cu nettacin?
0
05-10-2011, ora 14:30
gabytzzza
Nu este medic/terapeut
gabytzzza
am fost la medic si mi-a dat pranoflog, tobradex si flumetol s unguent.Nu am gasit flumetol unguent si mi-a dat de la farmacie flumetol picaturi.Pot folosi picaturile in locul unguentului?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Leziuni oculare - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.