Conjuctivita sau Alergie

16-01-2012
sagem
Nu este medic/terapeut
sagem
Ma confrunt cu o problema foarte suparatoare.Uneori pleoapele devin ingreunate de o crusta albicioasa solida si ma mananca. Folosesc Tobradex unguent.imi trece in 24 de ore, si la cateva zile apare iar.Ce pot face?Despre ce este vorba?
Va multumesc.
3 comentarii
0
16-01-2012, ora 20:19
deusfarm
Nu este medic/terapeut
deusfarm
tobradex ung trebuie folosit 5-7 zile, chiar si dupa vindecarea aparenta ; poate opresti prea repede tratamentul ;
0
16-01-2012, ora 22:05
papytzu
Nu este medic/terapeut
papytzu
ai grija si tu de lucrurile tale personale prosopele.lenjeriile etc..si dute la un control oftalmologic nu te mai lua dupa orcine cu nustiu ce unguente k poate dai in alte probleme
0
17-01-2012, ora 22:59
sagem
Nu este medic/terapeut
sagem
Sunt foarte foarte atent cu chestiile de igiena. O sa consult un oftalmolog.
Va multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Leziuni oculare - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.