de cateva zile am dureri de picioare si se aude cum pocnesc oasele

am 46 ani, 1, 72 si 90 kg lucrez ca electrician am munca de teren de cateva zile am dureri de piciore mai bine spus de genunchi la mers se aude cum pocnesc am dureri tot timpul dar noaptea cel mai tare puteti sa mi dati un sfat?
5 comentarii

Buna ziua!
La aceasta varsta putem deja vorbi despre modificari degenerative, adica despre artroza.
Artroza este agravata de efortul fizic exagerat si mai ales de supra-greutate (obezitate).
Prin urmare, incepeti prin normalizarea greutatii (catre 65-70 kg), evitarea eforturilor fizice mari si medii si vom vedea evolutia.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior
La aceasta varsta putem deja vorbi despre modificari degenerative, adica despre artroza.
Artroza este agravata de efortul fizic exagerat si mai ales de supra-greutate (obezitate).
Prin urmare, incepeti prin normalizarea greutatii (catre 65-70 kg), evitarea eforturilor fizice mari si medii si vom vedea evolutia.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior

buna ziua.!! stiti ceva despre operatii de ligamente la piatra neamt?sau mai efectuat?va multumesc!

va multumesc pentru sfat si vreau sa va intreb daca este bun aulin mi sa dat de la farmacie si vad ca are efect pentru cat timp nu stiu este un remediu sau.

Este vorba despre una antiinflamator, ce are efecte favorabile, insa nu puteti sa-l administrati mai mult de 2-3 saptamani.
Principalul remediu este normalizarea greutatii si reducerea ritmului efortului fizic.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior
Principalul remediu este normalizarea greutatii si reducerea ritmului efortului fizic.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 39dureri ingrojitoare de picioare. Nu pot sa stau in picioare mai mult de sase ore
- 3cartilagiile oaselor de la rotula sunt macinate si are niste dureri insuportabile