depigmentare

29-10-2009
rebekka
Nu este medic/terapeut
rebekka
d-le doctor, tot eu va deranjez.am citit pe forum fel si fel de pareri, dar cel mai mult tin la cea data de dvs.eu stiu ca vitiligo apare de obicei in ambele parti ale corpului si se extinde repede, iar petele sunt albe ca laptele, nu-i asa?si-n plus petele albe nu sunt toate cauza bolii numita vitiligo.va multumesc!
3 comentarii
0
29-10-2009, ora 14:19
valentinutza_baby
Nu este medic/terapeut
valentinutza_baby
buna ziua, in aceasta vara am observat ca mi-au aparut pe spate niste pete albe care s-au extins usor usor, cred ca e de la soare. nu e prima data cand imi apar am mai avut dar atunci am folosit un unguent si mi-au trecut insa in vara asta mi-au reaparut. nu mai tin minte ce crema am folosit atunci de mi-au trecut, asta as dori un remediu o crema pentru a disparea iar...va multumesc!
0
31-10-2009, ora 13:34
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Pentru rebekka:
Vitiligo nu este obligatoriu sa apara simetric, nici ca petele sa fie albe ca laptele !
Este adevarat ca pot aparea depigmentari si din alte cauze !
0
31-10-2009, ora 13:36
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Pentru valentinutza_baby:
Petele aparute la dvs pot fi de la un pitiriazis versicolor, adica de la o ciuperca.
Tratamentul trebuie initiat de obicei in primavara, cand apar pe piele niste pete maronii.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.