dereglare menstruala

19-06-2008
madallynutza
Nu este medic/terapeut
madallynutza
luna aceasta inca nu am avut menstruatie. desi am luat anticonceptionale, si nu este prima luna cand le iau, am deja un an de zile de cand folosesc contraceptive, nu am avut menstruatie. este posibil sa-mi intarzie sau sunt insarcinata.mentionez ca am dureri menstruale si de spate doar ca menstruatia inca nu am avut-o luna aceasta. va rog sa ma ajutati!!!!
4 comentarii
0
26-06-2008, ora 00:00
madallynutza
Nu este medic/terapeut
madallynutza
va rog din suflet sami dati un raspuns...il astept de cateva zile va multumesc
0
26-06-2008, ora 00:00
DAVINIA
Nu este medic/terapeut
DAVINIA
Nu sant medic dar am cunoscut doua cazuri in care femeile au ramas insarcinate luand anticonceptionale si au deja si copii. Nu vreau sa te sperii dar ar trebui sa iti faci un test de sarcina, ba mai mult sa iti vizitezi ginecologul. Posibilitatea de a ramane insarcinata lunad pastile se spune ca e minima - unul la un milion de cazuri, dar te asigur ca exista. Durerile pe care le ai pot fi din cauza sarcinii.
Spune-ne ceva cand ai un raspuns.
0
27-06-2008, ora 00:00
madallynutza
Nu este medic/terapeut
madallynutza
va multumesc de raspuns.am fost la ginecolog si mia spus ca sunt insarcinata in 4 sapt. nush cum sa putut intampla?
0
10-08-2008, ora 00:00
Marin Alina
Nu este medic/terapeut
Marin Alina
Buna. Am anumite nelamuriri in privinta sangerarilor intre menstruatii. Am 18 ani si de aproape un an, sunt activa sexual. Nu am luat anticonceptionale niciodata. Avem o relatie deosebita, bazata pe iubire si incredere. Insa uneori, intre cicluri, am niste sangerari, insotite chiar si de cheaguri de sange, ca si cand as fi la ciclu...desi ar fi trebuit sa'mi vina peste cateva zile. Dureri nu am de niciun fel, doar ca am acele pete pe slip, rosii, exact ca la manstruatie. Am fost la cardiologie pentru un control, acum cateva zile, iar doctorul mi'a spus ca pierd cam mult sange la ciclu (ma tine in jur de 7-8 zile) si m'a diagnosticat cu tahicardie sinusala. Oare aceasta afectiune a inimii poate sa'mi produca acele sangerari intre menstruatii ? Am citit pe anumite forumuri si chiar si in unele articole, ca exista riscul de cancer uterin... Mi'e frica. Insa as vrea niste pareri... poate voi putea trage concluzii. Va multumesc !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ciclul de două ori pe lună
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.