dermatita seboreica se ia de la o persoana la alta?

08-06-2008
irina_irina
Nu este medic/terapeut
irina_irina
buna ziua! as dori sa stiu daca dermatita seboreica se ia de la o persoana la alta.prietenul meu a fost la dermatolog si a fost diagnosticat cu asa ceva...i s-a dat un tratament cu diprosalic solutie, un sampon cu sulf si un preparat cu acid salicilic si rezorcina parca. nu prea a urmat tratamentul, mai mult cu samponul. de cateva zile mi-a aparut ceva in zona capului, k niste cosuri, care daca le scarpin formeaza un fel de coji, care ma si mananca.dar doar intr-o anumita zona, mai mult in fata, spre frunte, si vroiam sa stiu daca e posibil sa fi luat de la prietenul meu.e cazul sa urmez si eu tratament? multumesc
5 comentarii
0
09-06-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Dermatita seboreica NU este transmisibila. Este posibil sa aveti aceeasi boala, insa nu prin molipsire de la prietenul dvs.
0
12-06-2011, ora 08:20
N.aurel
Nu este medic/terapeut
N.aurel
Buna Dimineata! Sant din Bucuresti, am 40 ani si cca de 1an 1 an jumatate mi-a aparut pe pielea capului niste bubulite de marimi diferite si ma mananca f tare. Chiar la un timp, nu mai puteam sa ma odihnesc din cauza mancarimilor. Am luat cunostiinte de ce poate fi..."Dermatita Seboreica" dar problema este ca nu am avut asa ceva niciodata si nici matreata nu am facut, pot spune ca intr-o seara tatal meu mi-a adus o sapca de a lui si mi-a pus-o pe cap ca se racorise fiind cu colegi afara!
De atunci a inceput calvarul. La el am vazut asa ceva, dar nu mi-am dat seama ca este ceva transmisibil. Dupa cum relateaza specialisti dermatologi, aceasta afectiune nu se ia.
Dar eu pot spune ca asa am luat-o. altfel nu aveam cum, si pot preciza ca chiar intr-o saptamana, doua aveam aproape tot capul cu bube care ma mancau.
Deci, talat meu are grupa sanguina B-lll, eu la felaici e nedumerirea mea.
Tratamentul e scump, nu prea am auzitt sa dea roade excelente, asta nu inseamna ca NU trebuie urmat in cazul in care Doctorul dermatolog va prescrie reteta respectiva.
Mi-au mai trecut..dar cu ce?
Cu lamaie stoarsa.INCREDIBIL!!!!!
am luat sampoane, pastile ce nu am luat..DEGEABA!
Plecand in Spania, pe avion am cunoscut un medic ff batran...si el mi-a dat reteta.
Problema ca se vindeca.nu mai e acel rosu aprins si mancarimile care te inebunesc, dar.nu dispare de tot.
Acum, intrebarea mea la acest comentariu, este se vindeca definitiv???
sau este asemantoar cu "alte boli de piele care nu se vindeca definitiv, de ex "Psuriazisul" am scris bine??????? ok, va multumesc si astept raspuns! O dimineata buna tuturor.
0
14-06-2011, ora 13:11
danielasiemil
Nu este medic/terapeut
danielasiemil
Buna ziua..am fost la doctor diagnosticu dermatita seboreica mi sa prescris elocom si o crema diroseal..petele de pe fata rosii tot le am, , alt tratament daca se poate?V
0
17-10-2012, ora 12:00
Andrei890
Nu este medic/terapeut
Andrei890
Buna ziua,

Am fost diagnosticat anul trecut cu dermatita seboreica.La inceput mi au aparut bubite si scuame doar pe fata, sub ochi.Dupa aceea s a extins in ambele parti, sprancene, frunte, obraz, canalele nazale, si deasupra de buze.Folosesc Kelual DS crema o data sau de 2 ori pe zi depinzand de gradul de aparitie, pot sa spun ca sunt multumit de rezultate si ca e tinuta sub control.(am inteles ca aceasta crema este de folosinta indelungata, fiind o crema cosmetica). In acest moment nu am coji sau pete rosi, insa pe obraz si pe frunte in locul in care a fost luata pielea si am avut mancarimi destul de intense...pielea are o culoare mai deschisa, spre alb..Am fost bronzat, dupa ce am avut dermatita...un strat de piele s a dus...e posibil sa fie aceasta cauza????
Tin sa precizez ca petele nu sunt foarte albe...au o culoare mai deschisa decat restul fetei.se observa doar de aproape si daca cineva se uita foarte atent.


Multumesc anticipat
0
12-11-2012, ora 23:17
simona20
Nu este medic/terapeut
simona20
Buna ziua,
Am o problema creia nu ii gasesc rezolvare; va voi spune cate ceva despre istoricul medical, cu siguranta exista o legatura undeva.
In urma cu 5 ani am fost diagnosticata cu sindromul ovarelor polichistice, drept urmare am luat diane 35 ca tratament, ceea ce a dus la disparitia ovarelor (pe durata tratamentului).
Problema este ca, de fiecare data cand fac o pauza (si am facut de 3 ori in ultimii 3 ani) imi apar pe scalp niste bubitze, cosuri, care ma mananca teribil. La nici o luna de la stoparea tratamentului cu anticonceptionale, parul incepe sa imi cada groaznic si imi apar aceste bubite.
Am facut fel si fel de tratamente, diprosalic, dalibur (ceva de genul), antibiotice, am folosit sapun cu sulf, sampon special la recomandarea dermatologului si nimic nu pare sa aiba efect. Daca incep iar sa iau anticonceptionale, dispar ca prin minune, dar nu pot lua pastilele aceastea toata viata!
Ce as putea face? parul se ingrasa a doua zi de la spalare, la radacina e f uleios :(
Acum folosesc sapun moale vegetal de la Hofigal si Chelstop si as spune ca vad o imbunatatire, nu mai cade asa de mult insa bubitzele isi fac de cap.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
Multumesc anticipat,
Simona
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.