Descuamarea pielii pe fata

11-05-2009
Nita Elena
Nu este medic/terapeut
Nita Elena
De ceva vreme (ani) am o problema cu descuamarea pielii de pe fata. La inceput, era ca un fel de "matreata" in frunte: 1 cm in par, 1 cm pe frunte.Am folosit tot felul de sampoane antimatreata, in speranta ca voi scapa, dar n-a fost asa. Am urmat si un tratament cu vitamina A+D2 si B6, asociate cu un unguent preparat in farmacie. A dat ceva rezultate, dar dupa terminarea tratamentului (la 1-2 saptamani) apare din nou.
Am renuntat sa mai caut vreun tratament si am folosit doar creme hidratante de cea mai buna calitate, inecercand sa-mi ingrijesc cat mai bine si corect tenul, punand aceasta problema si pe seama varstei (41 ani). Toate bune si frumoase, pana acum vreo luna, cand zona care se descuama a ineput sa se mareasca: intai a cuprins toata frunte, apoi pe lateral pana la lobii urechilor, in sprancene, pe fata in stanga si dreapta nasului si chiar pe pleoape. Cojile sunt din ce in ce mai mari (0.5 cm), toata zona afectata ma ustura si ma mananca. E ceva de nesuportat! Mai ales pe pleoape, la radacina nasului, pielea este foarte cutata, iar dimineata, ma trezesc cu pleoapele umflate zona afectata.
Arat ca un "romulan" daca va aduceti aminte de Star-treck. Mi-am facut o programare la dermatolog abia pe 27 mai dar deja simt ca nu mai pot suporta usturimea si mancarimea! Puteti sa ma ajutati cu un sfat? Stiu ca pe "nevazute" e greu, dar macar un calmant pana ajung la medic>>>
3 comentarii
0
11-05-2009, ora 13:49
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Hristos a Inviat!
Pare a fi vb dsp un fel de dermatita seboreica.
Puteti sa folositi gama de produse Blue Cap, special conceputa pt acest tip de problema dermatologica!
Intrati pe link-ul de mai jos si veti vedea o schema terapeutica ortomoleculara special conceputa pt problema dvs.

http://www.farmaciaortomoleculara.ro/schema.php?id_schema=35

Numai Bine!
0
11-05-2009, ora 14:23
Nita Elena
Nu este medic/terapeut
Nita Elena
Pentru GrozaMihaela si NICK
va multumesc pentru sfaturi. Am sa incerc.
0
11-05-2009, ora 14:40
adrianade
Nu este medic/terapeut
adrianade
Buna ziua. Si eu am avut aceeasi problema si se numeste dermatita seboreica.Am folosit o crema de la Bioderma cam scumpa e adevarat dar a meritat.Nu mai stiu exact cum se numeste dar intrebati la farmacie.Aceasta crema mi-a fost recomandata de un medic dermatolog.Pentru mincarimi se mai poate folosi si Nizoral crema sau Pimafucort. unguent. Si aveti grija ce mincati:fara condimente, fara mincaruri piperate.
Multa sanatate.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Descuamarea pielii
  • Mi se duce pielea - e normal să te jupești?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.