Dificultate in Respiratie

02-09-2019
DiegoSan
Nu este medic/terapeut
DiegoSan
Acum cateva zile la ora 1 A.M am luat o pastila alprazolam de 0, 25 inainte sa ma pun in pat, am dormit bine pana la ora 8 cand am inceput sa am dificultati in respiratie puteam sa respir doar pe gura si rapid prima data am crezut ca visez dar peste putin timp iar am avut acelasi sentiment, am patit asta de 3 ori in acea dimineata.Este o reactie alergica sau ceva de genul? Acum am o oarecare retinere fata de medicament oare e bine daca continui sa il iau?
2 comentarii
0
03-09-2019, ora 00:53
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Depinde cand ati inceput sa il luati.
Daca ati luat doar o pastila in general, incercati sa nu mai luati si daca se repeta situatia, sunt simptome de anxietate. Probabil pentru asta vi s-a prescris.
0
03-09-2019, ora 11:31
DiegoSan
Nu este medic/terapeut
DiegoSan
Era prima pastila de alprazolam dar inainte de alprazolam am incercat bromazepam.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Un nou tratament pentru problemele de respirație cu care se confruntă bebelușii prematuri
  • Lipsa de aer - motive pentru care ai putea respira cu dificultate
  • Urgențele respiratorii (pulmonare) - cum să le recunoști și ce să faci
  • Ce faci când copilul nu respiră bine (nu poate să respire)?
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.