distonie cu sindrom de panica, cer ajutor

19-07-2012
vanciu
Nu este medic/terapeut
vanciu
salut la toti, ma numesc Ion am 21 de ani si ma confrunt de circa 3 luni cu o problema care a aparut pe neastepate, din senin am simtit niste ameteli profunde, credeam ca acus imi pierd cunostinta, nu ma puteam concentra la nimic, de parca nu auzeam, simptomele mau tinut zile la sir cu toate ca in aceste zile plecam cu mama pe la diferiti medici, am facut controale la inima, plamini, singe si tot ok pina ce am ajuns la neurolog care mia pus diagnozaDISTONIE CU SINDROM DE PANICA, am trecut un tratament cu injectii de magneziu si altele timp de 10 zile si pastile timp de 1 luna jumate, dupa tratament ma simteam mai bine insa dupa o saptamina iarasi a inceput deja putin mai slab, dar in fiece dimineata de parca ma trezesc cu acool in cap, toata ziua sunt ametit, am slabiciuni in picioare, mie greu sa ma concentrez si am o frica inexplicabila, cind ramin singur ma inspaimint de parca acus as plinge ca un copil mic, nustiu ce sa mai fac sami treaca, am slabit 8kg, avind 87 acum am79, ma ocup cu culturismul, in rst parca totul e bine, am prietena, viata sexuala e normala, in familie e liniste, dar starea aceasta numi mai trece, de parca nu vreau nimic, nu simt fericire deloc, ajutatima va rog...multumesc mult
5 comentarii
0
22-07-2012, ora 15:11
musaraf
Identitate neconfirmată
musaraf
Buna ziua. Slabiciunile, incapacitatea de concentrare, senzatia de frica, dispozitia trista - tin de o tulburare anxios-depresiva (cu sindrom de panica, sau atacuri de panica). Daca problemele nu trec de la sine, aveti nevoie de un tratament cu un antidepresiv (de exemplu Cipralex), si inca un medicament de luat pe termen scurt, in caz de panica (Xanax). Le scrie de obicei un psihiatru, dar le poate prescrie si medicul de familie. Daca ati utilizat cumva anabolizante, problemele pot fi si de acolo, fie in utilizare, fie dupa intreruperea brusca.

Multa sanatate!!
0
23-07-2012, ora 21:59
vanciu
Nu este medic/terapeut
vanciu
Salut musaraf, multumesc pentru comentariu lasat, vreau sa spun ca nu am primit nimic din anabolizante, dar simtul acesta numi mai trece, nustiu ce sa mai fac, voi incerca si asta, merci mult prietene
0
23-07-2012, ora 23:30
blackjohnny
Nu este medic/terapeut
blackjohnny
Analizele au iesit OK 100% sau ai avut modificari "minore"? Cum erau transaminazele?
0
24-07-2012, ora 15:18
vanciu
Nu este medic/terapeut
vanciu
Analizele au esit ok la general, doar putin hemoglobina era joasa si inca nustiu ce acolo, am si uitat
0
24-07-2012, ora 15:23
blackjohnny
Nu este medic/terapeut
blackjohnny
Simptomele ma duc cu gandul la o problema la baza de absortie vitamine/minerale. Daca sunt si alte tulburari gastrice si de digestie (diaree, constipatie) sugerez si un consult de specialitate gastro. Poate este vorba de o intoleranta la gluten?

Sanatate

PS: te rog sa postezi cand ai o solutionare a situatiei tale. Multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

08-10-2019, ora 11:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Multi Complete de la Jamieson este un supliment pe bază de multivitamine care oferă 100% din porția zilnică a celor mai importante substanțe pentru sănătatea organismului. Scopul acestor vitamine este întărirea organismului, stimularea imunității și suplimentarea energiei. Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Cum îți poți îmbunătăți concentrarea?
  • De ce ameţeşti când te ridici în picioare?
  • Amețeli frecvente - e normal să amețești zilnic? Despre cauzele amețelilor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.