Domnului Doctor Marius Uscatu
Buna ziua. am si eu niste intrebari, daca ma puteti ajuta cu un raspuns. tatal meu, in varsta de 46 de ani a fost diagnosticat cu artrita. la fiecare efort pe care il face, i se umfla mana. are dureri mari. a primit de la un doctor din Spania ( pentru ca el se afla acolo in acest moment) un tratament pe care il ia cu regularitate. nu stiu exact care sunt medicamentele, stiu doar de ibuprofen. la fel se intampla si cu picioarele, i se umfla gleznele, , genunchii si il dor cumplit. vroiam sa va intreb daca mai poate lua si artrostop rapid, daca il poate alatura ca sa zic asa, medicamentelor pe care deja le ia. As vrea sa mai stiu daca imi puteti recomanda vreun gel sau crema pentru alinarea durerilor. multumesc frumos! o zi buna in continuare
1 comentarii
Buna ziua!
Cred ca faceti o grava confuzie (de altfel frecventa, provenind din traduceri incorecte din engleza) intre artrita (inflamatie sau infectie articulara) si artroza (degradarea cartilajului articular).
Nu se pune problema vreunui gel, "alifie" sau antiinflamator, ci mai ales trebuie stabilit un diagnostic precis.
Nu ne-ati precizat elementele esentiale:greutate/inaltime, status ocupational si sporturi practicate, antecedente traumatice, metabolice, vasculare, neurochirurgicale, inflamatorii-reumatologice, etc etc.
"Umflarea" gleznelor are, cel mai adesea, o origine cardiaca, hepatica, renala, metabolica sau vasculara, dar poate exista, mai rar, si o problema locala, articulara.
Asteptam precizari cu adevarat relevante.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
Cred ca faceti o grava confuzie (de altfel frecventa, provenind din traduceri incorecte din engleza) intre artrita (inflamatie sau infectie articulara) si artroza (degradarea cartilajului articular).
Nu se pune problema vreunui gel, "alifie" sau antiinflamator, ci mai ales trebuie stabilit un diagnostic precis.