durere de muschi la picioare

23-05-2017
Focsa
Nu este medic/terapeut
Focsa
Bună ziua,
Am 18 ani, sunt elev. Nu beau alcool, nu fumez. Fac tenis de 2 ori pe săptămână (pentru întreținere).
Acum o lună, pentru a-mi cunoaște starea de sănătate, am făcut analize de sânge (hemoleucograma, electroforeza, vsh, colesterol, trigliceride, glicemie, transaminaze, proteina C reactiva, fosfataza alcalina, fibrinogen, aslo, calcemie, magnezemie, sideremie, TSH, virus hepatic B, hiv) care au fost în parametri normali. Nu mă știu cu nicio boală cronică. Cele mai frecvente probleme de sănătate au fost de natura ORL (dureri de gât, nas infundat, amigdalite, răceli; am și o deviație de sept moderată).
La sfârșitul săptămânii trecute am avut mai mult de învațat și m-am cam stresat, iar duminică noaptea nu prea am putut sa dorm și aveam durei de cap (am asemenea dureri cand ma concenterz mult sau cand sunt obosit). Pe la 3 dimineața am luat 2 pastile pe bază de valeriană (persedon si stres control) si 2 sedatif PC, iar dimineața, pe la 8, înca o pastilă de stres control și am mers la școală, cu ușoară durere de cap. Mai spre prânz (dupa teza la mate) au început să mă doară muschii de la picioare (cei de deasupra genunchiului), am simtit o stare de moleșeală și o ușoară stare de greață. Am reusit să dorm vreo 2 ore (între 16 și 18) și lucrurile s-au ameliorat. Azi noapte am mai avut ceva întreruperi de somn, dar dimineață era mai bine. Sper ca azi să-mi revin complet!
Vă rog să-mi spuneți ce ar trebui să fac??? Dacă durerea de cap și starea de moleșeală au fost de la nesomn, durerea de mușchi de la picioare de la ce-a fost??? Ce investigații ar trebui să mai fac??? Poate fi ceva grav??? Am mai avut acum vreo două luni dureri musculare de simțeam că-mi cad picioarele, dar am avut o răceală cu febră 39, 5 și mă dureau aproape toate grupele de mușchi.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!