Durere in piciorul drept, sus
Buna seara,
Sunt Florin, am 22 de ani, 180 cm, 94 kg in prezent sunt student, luccrez part time si nu sunt foarte sportiv..
De cateva saptamani ma supara o durere care aparuse in partea lombara jos de tot, practic de unde incepe coloana iar fr cateva zile toata durerea s a mutat in dreapta, practic de unde incepe picorul drept (nu stiu cum sa ma exprim altfel). Si astazi ma durea tare acolo sus in momentul in care calcam in picorul drept. Mai intampinam probleme cu spatele in timp ce ma incaltam/ aplecam.
Practic simt o durere/tensiune intr.un muschi la nivelul fesei drepte dar cumva in interior si nu fesa in sine..
Mentionez ca mai toata iarna stateam 2-4 ore pe burta intins in pat..
Ar putea fi ceva grav sau daca incep sa fac sport s-ar putea diminua durerile?
Edit: dupa unele cautari pe internet m-as putea regasi in simptomele de sciatica, desi nu am amorteli sau dureri in restul piciorului..
Multumesc anticipat!
Sunt Florin, am 22 de ani, 180 cm, 94 kg in prezent sunt student, luccrez part time si nu sunt foarte sportiv..
De cateva saptamani ma supara o durere care aparuse in partea lombara jos de tot, practic de unde incepe coloana iar fr cateva zile toata durerea s a mutat in dreapta, practic de unde incepe picorul drept (nu stiu cum sa ma exprim altfel). Si astazi ma durea tare acolo sus in momentul in care calcam in picorul drept. Mai intampinam probleme cu spatele in timp ce ma incaltam/ aplecam.
Practic simt o durere/tensiune intr.un muschi la nivelul fesei drepte dar cumva in interior si nu fesa in sine..
Mentionez ca mai toata iarna stateam 2-4 ore pe burta intins in pat..
Ar putea fi ceva grav sau daca incep sa fac sport s-ar putea diminua durerile?
Edit: dupa unele cautari pe internet m-as putea regasi in simptomele de sciatica, desi nu am amorteli sau dureri in restul piciorului..
Multumesc anticipat!
6 comentarii
In acest moment ma doare ca o intindere musculara, e posibil sa fie asta?
Buna seara,