durere si amorteala la piciorul stang

12-04-2013
oana aaa
Nu este medic/terapeut
oana aaa
Buna ziua.Am 21 de ani 58 kg lucrez ca barman iar asta inseamna ca stau foarte mult in picioare.de cateva zile am dureri la pulpa piciorului stang si o simt amortita tin sa mentionez ca am facut acu ceva timp o radiografie iar rezultatul a fost: Hiperlordoza lombara.Pensarea disc L4-L5-S1.SI normale! Ma puteti ajuta cu un raspun va rog? Multumesc frumos
6 comentarii
0
12-04-2013, ora 11:55
oana aaa
Nu este medic/terapeut
oana aaa
am uitat sa mentionez k de la genunchi in jos simt o greutate. ca si cum as avea o bucata de carne amorita prinsa de picior!multumesc frumos si ast raspunsul dumneavoastra
0
12-04-2013, ora 15:25
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Va confruntati cu un sindrom compresiv lombar (hernie de disc).
Prin urmare, trebuie sa adoptati o atitudine de repaus cvasi-total cateva saptamani-luni, urmat de sedinte de kineto-terapie (gimnsatica medicala specializata).
Un consult la neurochirurg ar fi salutar.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
0
12-04-2013, ora 16:12
oana aaa
Nu este medic/terapeut
oana aaa
Multumesc frumos pt raspuns.Dar asta inseamna ca daca muncesc in continuare ca barman se poate agrava?ca stau foarte multe ore in picioareMULTUMESC INCA ODATA
0
12-04-2013, ora 16:14
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Evolutia este total impredictibila, insa cel mai adesea decurge catre agravare.
Un consult la neurochirurg ar fi salutar.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
0
29-01-2014, ora 02:17
dianuvictor
Nu este medic/terapeut
dianuvictor