Dureri de cap, greturi, palpitatii de cateva zile

10-02-2014
narcisa.p
Nu este medic/terapeut
narcisa.p
Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un raspuns. De cateva zile am o stare de greata continua, ameteli si dureri de cap. Pe parcursul zilei am si dureri de cap. Mentionez ca nu sunt insarcinata, iau anticonceptionale de cativa ani, iar menstruatia abia mi-a trecut. Pofta de mancare nu este afectata, insa fiecare zi e aceiasi: greturi, ameteli, sensibilate la lumina uneori si dureri de cap. Ar putea fi o oboseala pe system nervos? Va multumesc anticipat.
5 comentarii
0
10-02-2014, ora 23:50
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
Simptomele descrise sugereaza o patologie biliara, dar pentru confirmare sunt necesare investigatii. Mai pot fi si alte situatii in care se intalneste greata si ametelile.Cum stati cu sanatatea coloanei vertebrale cervicale ? Astept vesti de la dumneavoastra. Cu stima si respect :
dr Petre Muresan
0
16-02-2014, ora 19:18
narcisa.p
Nu este medic/terapeut
narcisa.p
Va multumesc pt raspuns. Este adevarat ca stau foarte mult in pozitia sezut cu spatele drept cateva ore pe zi, la munca, iar nu de putine ori am dureri de spate in zona de mijloc a coloanei vertebrale. Starile de greata si ameteala sunt insotite de stari de panica, palpitatii... nu am crezut ca este o legatura cu durerile de spate. Ce imi recomandati? O saptamana usoara va doresc!
0
17-02-2014, ora 03:21
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
Consider ca ar fi bine sa faceti si ceva investigatii pentru coloana vertebrala. Mai am o intrebare: de ce luati anticonceptionale da atata timp ? Vi le-a recomandat un medic ? Astept raspunsul dumneavoastra. Cu stima :
dr Petre Muresan
0
17-02-2014, ora 06:54
narcisa.p
Nu este medic/terapeut
narcisa.p
Voi merge la un specialist pt a afla ce probleme sunt la coloana vertebrala. Anticonceptionalele au fost recomandate de medic dupa ce mi-am exprimat dorinta ca nu vreau sa am copii pana nu decid eu ca e momentul. M-am gandit ca ar putea avea si acestea un rol in starile de rau. Pastilele luate sunt yasmine.
0
19-02-2014, ora 02:51
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
Da, anticonceptionalele au multe efecte negative si unele cu consecinte chiar grave pe termen lung.
dr Petre Muresan
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Palpitațiile
  • Durerea de cap
  • De ce apar durerile de cap (migrenele)?
  • De ce apar palpitatiile?
  • Greața în sarcină
  • Durerea de cap după somn
  • Dieta săracă în carbohidrați ar putea reduce migrenele
  • De ce apare greața în sarcină?
  • Palpitații - când ar trebui să-ți faci griji?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.