dureri la ambii umeri noaptea

19-01-2014
liliana_picu
Nu este medic/terapeut
liliana_picu
Buna ziua ma numesc george am 47 ani si de aproape 6luni am dureri la ambii umeri, am luat antiinflmatoare, creme, geluri dar nu trece, va rog sa spuneti unde ma pot adresa sau ce ar putea fi.
4 comentarii
0
19-01-2014, ora 15:55
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Cel mai probabil este o cauza vertebrala cervicala (sindrom compresiv cervical).
Puteti incepe printr-un consult clinic la neurochirurg.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
0
19-01-2014, ora 19:42
Dr. Manuel Nastai
Ortopedie si traumatologie, Stuttgart
Dr. Manuel Nastai
Faptul ca durerea dvs apare in special noaptea poate fi un indiciu pentru un asa numit sindrom de impingement subacromial care poate sa apara intr-o serie de afectiuni ale umarului (leziune de manseta de rotatori, bursita subacromiala, tendinita calcarea samd). Va recomand sa va prezentati pentru consult la un ortoped specializat pe chirurgia artroscopica a umarului, deoarece consultul umarului si un diagnostic corect necesita experienta si cunostinte avansate ale patologiei acestei articulatii.
0
19-01-2014, ora 22:42
Dr. Andrei Ioan Bogdan
Ortopedie si traumatologie, Bucharest
Dr. Andrei Ioan Bogdan
Buna ziua.
Durerile de la nivelul umarului pot avea atat o cauza cervicala cat si una periarticulara. De aceea ar trebui sa mergeti la un medic ortoped specializat in chirurgia umarului in vederea unui examen local, in urma caruia se va evidentia, subiectiv vorbind, cauza durerilor dstra. Ulterior ar trebui sa continuati investigatiile recomandate de catre medic: radiografie, ecografie sau RMN. Astfel o sa obtineti un diagnostic clar si un tratament corect.
Numai bine!

Dr. Andrei Ioan Bogdan
medic ortoped
0
24-06-2015, ora 21:33
liliana_picu
Nu este medic/terapeut
liliana_picu
Buna seara d-nul doctor.Am fost la un medic reumatolog am facut radiografie si au zis ca la umeri s-au mancat cartilajele, si mi-au dat injectabil dexametoza, si fleximobil capsule, dar nu stiu ce sa fac sa mai consult si alt medic sau sa iau tratamentu.Astept va rog un raspuns multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.