Dureri musculare

12-05-2017
Popa Maria
Nu este medic/terapeut
Popa Maria
Bună ziua. Mama mea are vârsta de 76 de ani. De 17 ani ia pastile pentru colesterol. De vreo 4 ani au început să o doară muşchii de la picioare. În prezent situaţia s-a agravat, durerea este mai puternică şi aproape că nu mai poate merge. Pe prospectul medicamentului pentru colesterol am citit că acesta nu se administrază persoanelor care au dureri musculare, dar medicul de familie continuă să-l treacă în reţetă, pentru dureri prescriind ketonal. Aş vrea să consult şi un medic specialit dar nu ştiu din care specialitate - reumatolog, neurolog. Ce analize se fac pentru a stabili sănătatea muşchilor.
1 comentarii
0
12-05-2017, ora 15:36
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
Medicamentele respective sunt foarte toxice si dau dureri musculare si slabiciune musculara. Puteti consulta un medic neurolog sau balneolog.
dr Petre Muresan
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.