efecte secundare tratament oftalmologic

29-06-2009
iioitescu
Nu este medic/terapeut
iioitescu
Buna ziua Ma confrunt cu urmatoarea problema: in aprilie 2007 am fost diagnosticata cu cheratoconjunctivita la ochiul drept dupa cateva luni de tratament a fost totul in regula. Boala a recidivat in septembrie 2008 am facut tratament pana acum 3 saptamani. Diagnosticul este cheratita herpetica am facut acea dozare de anticorpi si din februarie fac saptamanal vaccin importiva acestui virus. In ultimele luni tratamentul de baza a fost Maxidex Indocollyre Trium si Tropicamida apoi doar Indocollyre si Trium dar la intreruperea tratamentului cu maxidex a inceput sa se opacizeze corneea. Medicul oftalmolog mi-a schimbat tratamentul mi-a dat Flumetol pentru aproximativ 3 saptamani dupa care la oprirea flumetolului din nou mi s-a opacizat corneea astfel ca in prezent vad doar umbre cu acest ochi. De cateva zile am inceput un tratament homeopatic mi-e teama ca daca merg la oftalmolog imi va prescrie din nou flumetol si la oprirea acestuia voi avea aceeasi problema. Mentionez faptul ca nu am mai avut recidive de cheratita de cateva luni dar oftalmologul nu a fost multumit de felul cum arata ochiul. Tot de cateva luni am probleme cu acneea si medicul homeopat mi-a spus ca este din cauza tratamentului cu cortizon la fal ca si ceatza de la ochi. Ce pot sa fac sa scap de aceasta ceatza mai ales ca am nunta peste aproape 3 saptamani Va multumesc I. Ioitescu
3 comentarii
0
03-07-2009, ora 08:17
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna dimineata! Si eu am pacienti cu keratita herpetica care au raspuns greu la tratament; care sunt recomandarile mele pentru a preveni recidivele: daca reapare infiltratul corneean la oprirea colirului cu steroid, sa continuam administrarea lui timp de inca 2, 3 luni, in doza minima activa( 1 picatura sau 2 picaturi pe zi), mai asociez si lacrimi arificiale pe baza de acid hialuronic; nu se opreste brusc administrarea unui steroid, chiar daca se administreaza sub forma de piacturi( vom ajunge la 1 picatura pe zi- 3 zile, apoi 1 picatura la 2 zile, inca 3 zile);recomand si Aciclovir tablete, 400mg, o singura administrare pe saptamana, timp de cel putin 3 luni; pentru a creste imunitatea, cura cu Cantastim( 1 f subcutan la 7 zile, in total, 10 administrari; se poate repeta dupa 6 luni;) si mai recomand, tot pentru cresterea imunitatii, pentru ca stim ca recidivele herpetice sunt favorizate de scaderea imunitatii, laptisor de matca liofilizat; numai bine
0
03-07-2009, ora 12:29
iioitescu
Nu este medic/terapeut
iioitescu
Va multumesc pentru raspuns.
Recidive de cheratita nu am mai avut de cateva luni; in acest caz mai este recomandat aciclovirul tablete? Mentionez si faptul ca am aciditate stomacala.
Pentru imunitate, cum am scris mai sus, urmez un tratament la imunolog, din februarie fac vaccin saptamanal. O sa incerc si laptisor de matca liofilizat, intrebarea mea ar fi unde gasesc acest produs?

Numai bine si d-voastra, multumesc pentru timpul acordat
0
24-11-2009, ora 20:44
iioitescu
Nu este medic/terapeut
iioitescu
Buna ziua
Va deranjez din nou cu informatii despre evolutia mea: am continuat tratamentul cu Flumetol 2 pic/zi inca aproximativ 3 luni, apoi 1 pic/zi inca aproape o luna, si Aciclovir 400 mg 1tb/zi - de 4 luni si jumatate si continui.
Problema este aceeasi: in momentul in care oprim Flumetolul, reapare "ceatza", eu consider ca este efectul secundar al aplicarii pe perioada mare a acestui medicament. Ce parere aveti? Ce as putea face pentru a scapa de aceste efecte secundare ?
va multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.