Efectinul produce insomnie?

27-06-2019
star
Nu este medic/terapeut
star
Aveti idee daca efectinul produce insomnie? Am inceput ieri tratamentul cu efectin pt depresie anxioasa. Am luat o tableta de 75 mg pe la ora 16.00 si nu am dormit toata noaptea. Efectiv imi sinteam creierul f treaz si nu mi a fost somn deloc.E posibil sa fie de la efectin?
3 comentarii
0
27-06-2019, ora 09:42
star
Nu este medic/terapeut
star
Oare daca as lua ceva naturist pt somn, ar interactiona cu medicatia de la psihiatru?
1
27-06-2019, ora 15:12
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Pe prospect nu scrie ca ar da insomnie.
Incercati sa il luati dimineata, cu mancare, si vedeti daca seara puteti dormi.
1
03-07-2019, ora 10:37
Cristi199
Nu este medic/terapeut
Cristi199
Iti poate provoca insomnie, ca toate stimulentele.
Tie iti trebuie un hipnotic pentru somn
Discuta cu medicul tau de somnifere.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.