Efectul zyban ului ca antidepresiv! Helppp!

03-12-2018
Andrei
Nu este medic/terapeut
Andrei
Buna ziua,
In urma cu 8 luni am facut o toxinfectie alimentare lasandu se cu 20 30 atacuri de panica pe zi si emotii puternice.
Am urmat tratament doar cu Anxiar 1/2 dim 1 2 pranz si 1 seara.
Acum dupa schimbarea medicului psihiatru mi a introdus zyban
4 zile - 1/4
4 zile - 1/2
Si de 4 zile iau intreaga.
Ma simt in continuare rau, cu dureri de cap, un tremur interior, emotii puternice, greata, fara chef de nimic si plang continuu.
Merg si la psiholog, si incerc sa nu ma mai gandesc decat la cat de mult ma va ajuta acest medicament.

Am luat si 1cps cipralez si a fost foarte urat, din ce am citit sindrom serotonin energic.
Nici sexul nu merge, nici inainte, datorita stresului de la munca.

Am nevoie de ajutorul unui psihiatru.
Ce pot face?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.