episod psihotic

14-03-2009
horciu_allex
Nu este medic/terapeut
horciu_allex
in 2005 am avut un episod psihotic (in 2005 aveam 16 ani) adik miam pierdut cunostinta din urmatoarea cauza:am stat in spital o saptamana pt ka ma simteam cam rau iar apoi am iesit si doctorita mia dat niste pastile ca sa ma refac pt ca eram cam slabit.Am luat acele pastile si la un momendat am consumat alcool si eu nu aveam nevoie sa consum alcool. dupa cateva ore am inceput sa ma imi fie cam rau, iar dupa o zi miam pierdut cunostinta(nu mai puteam sa gandesc delok).Deoarece am amestekat acoolul ku pastilele.

Iar la mine asta a fost totul ca am amestecat alcoolul cu pastilele...

Apoi am fost la spital si ma trimis direct la bucuresti la spitalul Alexandru OBREGIA pt.copii...akolo am stat internat o saptama sub supravegherea medicului si in plus rezidentii aia miau facut tot felul de teste.

Am urmat tratamentul timp de o saptamana in spital si miam revenit kam dupa 1-2 zile de tratament.TRATAMENTUL FIIND URMATORUL:RISPOLEPT, SEROXAT SI DEPAKINE CRONO DE 300mg.(iar astea 2 medicamente leam luat numai la inceput in afara de DEPAKINE care le iau si akum).

Akum fak 19 ani in april.
Am urmat si urmez in continuare timp de 3 ani tratamentul numai ku DEPAKINE CRONO de 500mg.
Ma simt foarte bine si nu aud voci si nu vad pete sau lumini cum vad altii.
Ma manifest normal in societate, nu am iesiri din comun.

As vrea sa stiu si eu dak o sa fie bine sau nu ?adik dak o sa am probleme?

Doctorita imi spune ca nu o sa am probleme si ka o sa fie bine.AS VREA SA STIU DAK ESTE CEVA LA MIJLOC SAU NU???

Am facut teste psihologice si electroencefalograme si miau iesit din ce in ce mai bine.Iar psihologul mia spus ca nu am probleme, ca totul e ok si nu am dc sa imi fak griji(iar la testele psihologice nu am probele deloc).

Nu am probeleme mintale sau altele...
NU AM MAI FACUT DEPRESII PANA AKUM.

Iar akum sunt ok si miam urmat tratamentul timp de 3 ani si sunt foarte costient de acest tratament, inka il urmez si nush cat o sa il mai urmez.

As vrea sa imi spuneti ce parere avetzi.

VA MULTUMESC ! Allex...
9 comentarii
0
14-03-2009, ora 15:49
eleni theutokopulis
Nu este medic/terapeut
eleni theutokopulis
draga allex, ma bucur ca ti-ai revenit din depresie si ca nu ai mai facut.
Si eu am fost bolnava tot de la 16 ani, acum am 32. La 16 ani am avut o depresie puternica din cauza invatatului mult si am fost si eu internata la psihiatrie infantila la Obregia.
Dupa un an de tratament cu amitriptilina in principal, mi-am revenit si nu am mai avut probleme 7 ani deloc, mi-am terminat liceul, am lucrat un an.
Dar in urma unui necaz am avut o noua cadere la 24 de ani.
Nu este obligatoriu ca daca eu am avut asa si altii sa aiba, oamenii nu seamana, chiar am citit ca exista persoane care au un episod psihotic o singura data in viata dupa care isi revin comlpet si nu mai au nimic niciodata.
In nici un caz nu se amesteca pastiele pentru nervi, psihotrope cu alcool, cred ca ti-ai dat seama, ai avut noroc ca poti chiar muri din aceasta combinatie.
Incearca sa duci o viata linistita, fara efort prea mare sau srtess sau necazuri de orice fel.
Daca doctorita te-a asigurat ca nu sunt probleme trebuie sa o crezi, dumneaei te-a observat atent, ti s-au facut teste si totul e ok.
Asta este sfatul meu, sa ai o viata linistita, sa nu fumezi, sa nu pierzi nopti, sa te alimentezi sanatos, cu fructe, miere, proteine, fara cafea, tutun sau alcool.
Multa sanatate si succes in viata!
0
14-03-2009, ora 15:51
eleni theutokopulis
Nu este medic/terapeut
eleni theutokopulis
Inca ceva, am uitat sa iti spun ca de vreo 6 ani sunt din nou si eu Ok.
0
14-03-2009, ora 16:46
horciu_allex
Nu este medic/terapeut
horciu_allex
Multumesk foarte mult de raspuns si de sfat.

Si akum mai iei pastile ?

Eu akum am 19 ani si de 3 ani si ceva urmez acest tratament cu DEPAKINE CRONO, oare cat o sa mai iau pastile ?

VA MULTUMESC, Allex
0
14-03-2009, ora 18:16
eleni theutokopulis
Nu este medic/terapeut
eleni theutokopulis
Mai aiu neurolepticul Zyprexa, dar de la 10 mg am ajuns la 2, 5 in prezent si numai cand imi este rau iau cateva zile jumatate de pastila de carbamazepina si uneori cate o pastila de rudotel, dar asta cateva zile pe luna. ( cand se schimba vremea sau mai stiu eu ce).
In rest sunt ok, dar nu lucrez. Incerc sa imi gasesc un serviciu usurel.
In privinta ta medicul va decide cat vei mai lua pastile, cat va fi necesar. Nu trebuie sa te streseze faptul ca iei pastile, totul este sa te simti bine.
sanatate si numai bine
0
17-04-2009, ora 22:52
ali_blue
Nu este medic/terapeut
ali_blue
salut...curios ca si eu cautam tot pareri despre episod psihotic pe forum.eu am avut unul acum 2 luni...pana atunci nu am avut absolut nimic. nu am avut de lucru sa plec in vacanta in republica dominicana...cert e ca am vazut caraibele dar m-am intors cu totul data peste cap..acum iau tratament cu zyprexa, convulex si seroxat si o sa raman un an cu acest tratament. merg la psihiatru in fiecare luna sa i dau buna ziua si sa vada ce mai fac. sper sa fie primul si ultimul epidod de acest gen, ca a fost f rau. nu cu voci sau alte chestii, dar cu o agitatie naspa de tot si cu senzatia ca am sa innebunesc. multa sanatate la toti si cat mai putine probleme(mai ales psihice:))
0
18-04-2009, ora 10:45
eleni theutokopulis
Nu este medic/terapeut
eleni theutokopulis
da, este foarte plauzibil sa nu mai ai niciodata acest episod.
Sunt multi oamnei care nu au decat o data in viata unul.
Sanatate si sarbatori fericite!
0
05-05-2009, ora 12:58
livioara m
Nu este medic/terapeut
livioara m
buna alex, vreau sa iti spun ca si fiica mea sufera tot din cauza unor medicamente mai concret in 2004 a fost operata de apendicita iar dupa operatie i-au dat somnifere cam 2 zile spuneau ei pentru a o linisti. ce nu si-au dat ei seama la timp a fost faptul ca ea de fapt nu necesita operatie de apendicita ci avea o stare psihica modificata, lucru confirmat ulterior. in urma anestezicului si a somniferelor luate fara motiv, starea ei s-a inrautatit avand devieri de comportament, adica era candtrista fara motiv si isi cauta vina peste tot, cand devenea cea mai sigura persoana avand o stare de euforie totala.a urmat o perioada de spitalizari si sfaturi de la multi doctori, pana am ajuns in 2006 la un medic deosebit care din pacate intre timp s-a prapadit in urma unui accident stupid dar care a pus-o pe picioare, cum se spune , dandu-i un tratament adecvat, de atunci se simte bine este la scoala, (cls a 11-a) dar este foarte retrasa.
0
09-05-2009, ora 15:19
horciu_allex
Nu este medic/terapeut
horciu_allex
o sa fie bine nu va faceti griji ;)
0
09-05-2009, ora 15:21
horciu_allex
Nu este medic/terapeut
horciu_allex
eu iau acest tratament cu depakine de 3 ani si jumatate si ma simt excelent nu am nimik si imi este super oke.

MULTA santate !
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Psihoterapia modifică circuitele din creier
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.