episod psihotic acut... rog sfatul unui psihiatru

731 comentarii 1 2 ..... 232425 Înainte ›
0
19-01-2013, ora 23:28
elenutza65
Nu este medic/terapeut
elenutza65
probabil voi schimba ceva...nu stiu ce..dar, mi-e greu sa constat ca niste bolnavi trai
wsc ca animalele oare de ce oameni buni?
0
19-01-2013, ora 23:31
stevens
Nu este medic/terapeut
stevens
Aa sunteti medic ! E bine sa aveti incredere ! Face bine la psihic ! N-am prea inteles insa unele cuvinte : "conditiile din spital sunt peste media celor corecti sa inteleaga" dar.."nu exista instalatii sanitare si personal" ! E cam redundant !
V-am trimis si un mesaj privat ! Numai bine !
0
19-01-2013, ora 23:42
elenutza65
Nu este medic/terapeut
elenutza65
multumesc stevens..voi analiza.sunt convinsa ca furia nedreptatilor nu ma vor linisti...poate se va schimba lumea.
0
19-01-2013, ora 23:46
elenutza65
Nu este medic/terapeut
elenutza65
nu sunt medic..sunt apatinator.fiica mea va fi bine, indiferent de conditii..trebuie...
0
19-01-2013, ora 23:51
stevens
Nu este medic/terapeut
stevens
Am avea nevoie de un purtator de cuvant pt o eventuala prezenta la antena 3 la dl Gadea ! Am observat ca problemele expuse acolo se rezolva cu prioritate ! Sunt convins ca nu sunteti numai sensibila si iubitoare ci si distinsa prin aparitie si statut ! Ce spuneti, ati fi dispusa sa sustineti acele amendamente la legea sanatatii ?!

Lumea nu se schimba de la sine pentru ca lumea incepe cu noi ! Cu fiecare dintre noi !
0
21-01-2013, ora 22:58
prozac
Nu este medic/terapeut
prozac
Elenutza65, am toata admiratia pentru dvs ca mama, sa stiti ca fata se va face bine, totul e sa aveti speranta in Dumnezeu!

Cred ca in spital se dau doze mari si probabil dásta trebuie sa stea acolo. Ceea ce n-am insa sa inteleg vreodata sunt conditiile in care stau bietii bolnavi si NU INTELEG de ce pe nimeni nu doare, nu-i pasa de ceea ce este acolo.