este viroza cu descuamarea talpii si palmelor

11-01-2008
puchi
Nu este medic/terapeut
puchi
am un baiat de un an si 2 luni si mi s a spuca are viroza descuamanta ptr. ca i se curata pielea de pe talpi si palme. Nu are nimic pulmonar doar putin rosu in git si tuseste putin ca si cum se ineaca cu ceva. Mi a dat erdomed si cefaclor de 250 2, 5 la 6h si crema cicatrizin ptr talpi. Nu am auzit de o astfel de forma de viroza si totusi mi a dat antibiotic ceea ce nu mai vreau ca m am saturat, va ro sa ma sfetuiti ce sa fac.
MULTUMESC
3 comentarii
0
14-01-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Dorin Mihalache
Incercati un tratament cu ADVANTAN unguent (nu crema!) de 2 ori pe zi, dimineata si seara, timp de 7 zile. Va astept cu vesti despre cum se simta copilul.
0
14-01-2008, ora 00:00
puchi
Nu este medic/terapeut
puchi
am ajuns azi la medicul de familie ptr. ai face vaccinul priorix doct. nu era ma vazut alt doct.care m ia spus de acest advantan sa l incerc in cazul in care nu merge cu cicatrizin pe care il folosesc acum.Pina la urma i am dat tratamentul dat de la spital pe talpi mai are putina piele care se ia, daca vad ca nu trece in aceste 10 zile cu cicatrizin am sa increc advantan.VA MULTUMESC MULT
0
14-01-2008, ora 00:00
puchi
Nu este medic/terapeut
puchi
am ajuns azi la medicul de familie ptr. ai face vaccinul priorix doct. nu era ma vazut alt doct.care m ia spus de acest advantan sa l incerc in cazul in care nu merge cu cicatrizin pe care il folosesc acum.Pina la urma i am dat tratamentul dat de la spital pe talpi mai are putina piele care se ia, daca vad ca nu trece in aceste 10 zile cu cicatrizin am sa increc advantan.VA MULTUMESC MULT
Adaugă un comentariu / răspuns

12-11-2019, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
OptiBac
OptiBac - probiotice adaptate nevoilor tale
Optibac Probiotic zilnic Extra Forte are o concentratie de 20 miliarde de bacterii vii si contine Lactobacillus acidophilus NCFM - cea mai cercetata tulpina acidophilus din lume. Este probioticul ideal pentru persoanele care au urmat un tratament indelungat cu antibiotice, se confrunta cu alergii sau afectiuni digestive. Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Descuamarea pielii
  • Mi se duce pielea - e normal să te jupești?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.