Fata rosie, senzatie de caldura, cearcane, oboseala.

04-04-2017
advs123
Nu este medic/terapeut
advs123
De aproximativ un an am inceput sa ma simt din ce in ce mai obosit si tot de atunci a inceput roseata si starea de caldura in zona obrajilor si gatului sa inceapa.

Pana recent am avut un stil de viata foarte haotic care includea culcatul foarte tarziu, sedentarismul si pe langa asta beam f mult suc si mancam o data pe zi, de obicei seara. Iarna asta, in noiembrie, am decis sa merg la doctor, in principal pentru ca eram mai mereu obosit si aveam niste cearcane foarte urate.

Am fost la medic, m-a trimis sa fac analize, am fost pe la 4-5 clinici de stat, m-au tot amanat cu lunile si m-am dat batut. Acum o luna am fost le-am facut la o clinica privata si au iesit destul de bune, spre dezamagirea mea, pentru ca am ajuns sa fiu complexat de cearcanele astea si starea de oboseala.

Am fost cu ele la medic inapoi si a constatat ca am anemie feripriva (desi fierul era in intervalul normal - in fine nu sunt medic, am tacut din gura si am luat tratamentul in speranta ca o sa ma simt mai bine) si mi-a dat o luna sa iau cate o fiola tot'hemma pe zi si brufen 1 saptamana parca.

In fine a trecut luna, nu simt absolut nici o schimbare. De o luna jumate nu am baut altceva decat apa, am mancat mult mai ordonat, chiar si dimineata, am dormit cel putin 7-8 ore pe noapte si nu vad nici o imbunatatire, incep sa o iau razna.

Scriu aici ca pentru ca sunt disperat. Ii explic medicului meu ca am fata rosie si imi este foarte cald mai mereu cand este putin mai cald - asta in timp ce am fata rosie explicandu-i - si imi spune ca e transpiratie. Pot spune ca e orice dar nu transpiratie si ca medicul meu nu isi da interesul. Probabil nici nu pot fi luat in serios in starea cum arat, fata rosie mai mereu si niste cearcane foarte urate, nu stiu ce sa mai fac.
2 comentarii
0
06-04-2017, ora 20:10
Dr. Artenie Claudia
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Artenie Claudia
Buna ziua,
Roseata poate fi o cuperoza care se amelioreaza sub diverse tratamente. In ceea ce priveste cearcanele- Daca nu este o afectiune renala, atunci nu au o cauza.
Nici un medic nu poate sa va initieze un tratament fara un diagnostic in prealabil. Mergeti la un alt medic dermatolog.
O zi buna,
Dr Claudia Artenie
Medic primar dermatolog
0
07-04-2017, ora 13:01
Steve.the.great
Nu este medic/terapeut
Steve.the.great
Distonie neurovegetativa ai, incearca niste distonocalm sau/si hidroxizin ! Bafta !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Piele roșie pe față (înroșirea feței) - cauze și tratament
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.