Febra musculara ciudata...
Buna seara. Am 21 de ani, sunt studenta, si joi la ora de sport la facultate... profesoara ne-a antrenat prea mult... in sensul ca, in cursul a 2 ore, ne-a pus sa facem proba de rezistenta la fiecare 15 min, printre care, alte exercitii f solicitante, si nu ne-a lasat sa stam nici 1 min. a fost prima ora la care noi chiar am facut sport. mentionez ca eu am o constitutie atletica, am 1.53, 45 kg. ideea e ca m-am asteptat sa am febra musculara, insa de vineri dimineata, ma simt ingrozitor... saptamana aceasta am avut cateva examene, deci cateva zile nu dormisem mai mult de 5 ore, si de vreo 3 zile nu mancasem prea mult. azi insa, nu pot sa merg din cauza durerilor de muschi, si am mai avut febra musculara, insa niciodata nu am avut asa dureri, si nu e singura problema. am si dureri de cap, ameteli, senzatii de greata, nu ma pot concentra, imi este f cald, tot timpul, si transpir incontinuu. nici macar de dormit nu pot sa dorm normal, ma trezesc transpirata. as dori un sfat, de ce ma simt asa de rau, si de ce nu am doar febra musculara, ci si celelalte senzatii? ce pot face in cazul acesta ca sa imi revin? nu mai am forta nici fizica si nici psihica sa mai fac nimic. dorm incontinuu, si nici pofta de mancare nu am, si ma asteapta o saptamana cu alte examene, pt care nu sunt in stare sa ma concentrez.. si joi am iar sport, si nu stiu cum voi putea rezista. multumesc anticipat.
2 comentarii
Buna ziua!
Se impune un repaus sportiv pentru cateva saptamani.
Pentru simptomele actuale incercati tratamentul cu aspirina, 1 cp pe zi.
Reluarea efortului sportiv trebuie facuta absolut progresiv, treptat si dozat, pentru a nu mai ajunge in situatia locala.
Sportul este extrem de folositor, dar poate deveni nociv si agresiv daca este practicat fara "incalzire", fara dozare corespunzatoare.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior
Se impune un repaus sportiv pentru cateva saptamani.