Fisura la genunchi! ROG AJUTOR!

20-05-2017
zewa1
Nu este medic/terapeut
zewa1
Salutari!Sunt elev in clasa a 11a, avand 17 ani..In data de 27 aprilie am fost la fotbal si mi-am intors piciorul brusc si ziua urmatoare am mers la spital unde mi-au pus un ghips pana in data de 19, adica ieri..Fericit ca scap de ghips, am mers la spital..Am ajuns la Marie Curie in Bucuresti unde mi-au scos ghipsul si inca era umflat..Dupa am fost la doctora ortopeda care ma consultat si a vazut ca inca era destul de umflat genunchiul si mi-a spus ca sa imi pun o fasa elastica de dimineata pana inainte sa ma culc si sa vin peste o saptamana la consult, spunandu-mi ca daca nu isi va reveni va trebui sa mi-l puna din nou in ghips..Am incercat sa mai merg cu piciorul si pot sa merg, dar imi e destul de greu fara carje..Ideea e ca sunt ingrijorat pentru asta..mi-au spus unii prieteni ca nu ar fi trebuit sa fie inca umflat, si mie sa nu am alta problema..Ce imi recomandati sa fac..Dau cu apa calduta pe picior si mi sa facut vanat, dar am citit ca nu ar trebui sa ma ingrijorez pentru asta..Problema e ca trebuie sa merg la scoala pentru ca se termina anul si trebuie sa imi inchei mediile si ma gandeam daca ar exista niste exercitii care sa ajute la diminuarea umflaturii..
4 comentarii
0
20-05-2017, ora 18:46
Dr. Adam Span
Ortopedie si traumatologie, Koblenz
Dr. Adam Span
care os este fisurat? aveti radiografiile? umflatura genunchiului este una exterioara sau aveti o acumulare de lichid in articulatie?
0
20-05-2017, ora 19:27
zewa1
Nu este medic/terapeut
zewa1
Sincer sa fiu, nu prea stiu..Nu am avut ocazia sa ma uit la radiografie, aceasta ramanand la dr.de familie dupa ce am fost la spital..Stiu ca mi-a spus ca este o fisura la genunchi, rotula neavand vreo problema..Am luat si injectii anticoagulante timp de 16 zile..Cat despre lichid nu stiu daca e acumulat..Dar umflatura este una destul de mare, dealungul intregului genunchi!!
https://imgur.com/gallery/gtbMn
Asta e link catre poze..
0