foarte ingrijorata: menstruatie mai putin

14-09-2010
dama_de_caro
Nu este medic/terapeut
dama_de_caro
luna asta m-a tinut menstruatia mai putin, de fiecare data ne-am protejat cu prezervativ si eventual am facut petting, pot sa fiu insarcinata? a venit menstruatia mai devreme si a tinut mai putin, ce poate insemna? mi-a zis o prietena ca poate fi sangerare de fixare a sarcinii si apelez la voi ca sunt si medici aici inainte ma tinea 5 zile si acum m-a tinut 3 zile, imi venea la 35 zile, si acum mi-a venit la 29 zile.
4 comentarii
0
15-09-2010, ora 15:23
ghiocel
Nu este medic/terapeut
ghiocel
nu sunt medic dar cam asa sa intamplat si la mine atunci cand am ramas insarcinata. ar trebui sa faci un test.doua chiar.si daca ai simptome specifice (dureri de cap, oboseala)ar trebui sa te duci de urgenta la ginecolog.
0
15-09-2010, ora 15:56
dama_de_caro
Nu este medic/terapeut
dama_de_caro
nu am nici un simptom, dar vorbesti serios? cum e posibil daca m-am protejat cu prezervayiv si nu s-a spart imi e teama sa fac testu am niste emotii ingrozitoare, ca m-a parasit acel baiat :((
0
15-09-2010, ora 18:14
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
nu ai cum fii gravidă aşa..., am citit şi celelalte mesaje ale tale
0
15-09-2010, ora 22:10
ghiocel
Nu este medic/terapeut
ghiocel
da e posibil sa nu fi insarcinata,.la kine a fost altceva... tot cu prezervativ mam protejat si eu pana sa raman insarcinata.am renuntat la ele dupa incidentul asta..lmotivul : erau prea mici pentru barbatia prietenului meu.cam stateam cu frica dupa si nici nu vroiam sa aud inainte de anticonceptionale.. de 2 ani folosesc ac yasmin si sunt multumita. numai bine
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?