Ganglioni inflamați de 5 luni

14-09-2024
Dori99
Nu este medic/terapeut
Dori99
Am 25 de ani și în urmă cu 7-8 luni a început să mă doară stomacul constant în partea superioară, văzut medici care au spus ca nu-i nimic și în final a trecut, apoi apare problema, durerile în gât vreo 3 săptămâni care nu cedau cu nimic și ganglioni inflamați pe care nu știu dacă îi aveam sau nu înainte.. după cele 3 săptămâni apare o amigdalită cu puroi, a cedat greu abia cu al doilea fel de antibiotic …
Tot investigând am găsit un nodul la glanda tiroida de 2cm vascularizat, i am făcut biopsie, a ieșit bună …
4 seturi de analize până în prezent, toate perfecte, nicio inflamație, nimic …
Ganglionii îi am și acum și sunt cea mai mare frică a mea, am luat tot felul de pastile, cataplasme, doterra, 4 ecografii la medici diferiți, toți îmi spun ca sunt inflamatori.. sunt cat un bob de fasole/mazăre pe ambele părți ale gâtului.. am văzut 10 medici ORL.
În final m-a programat la scos de amigdale și ca să fiu liniștită a zis dna doctor ca îmi scoate și un ganglion ca să fim liniștiți și să știm cauza lor deși ecografic arată a fi inflamatori..
2 exsudate care nu au arătat nimic, analiza de mononucleoză făcută la 2 luni după episodul de puroi arată doar un igg mărit ceea ce nu poate spune dacă a fost sau nu episodul respectiv o mononucleoză.
Cel mai mare ganglion are 0.9 în ax scurt, și mai mare în ax lung, toți sunt ovalari și cu hil.
După acel episod la 2 luni am avut un episod de durere oribilă în gât și ganglionii s au inflamat mai tare, am luat alt antibiotic m a lăsat durerea dar și ganglionii s au redus la dimensiunea de mai sus.
După care am mai avut o dată niște puncte albe în gât, fără febră fără nimic, erau inclusiv în spatele omuletului cat și sub amigdale, am luat astha 15 și loroblis… după primul episod am rămas cu amigdalită dreaptă ușor inflamată cu un punct alb foarte mic pe ea, care nu arată ca un cazeum pe care aș putea să îl scot …