Gonartroza genunchi drept

27-06-2017
solo100
Nu este medic/terapeut
solo100
Am fost diagnosticat cu gonartroza genunchi drept.Intre timp am suferit un infarct miocardic acut(pe 19 mai 2017).Medicul ortoped care m-a consultat mi-a propus o injectie cu GENVISC.La controlul cardiologic efectuat dupa o luna de zile, medicul cardiolog mi-a spus ca din punct de vedere al compozitiei GENVISC nu sunt probleme, dar exista un risc hemoragic(datorita administrarii BRILIQUE si ASPENTER).Dumneavoastra ce ma sfatuiti sa fac?Ar fi mai bun un tratament cu medicamente sau suplimente administrate oral?(ca de ex. MOVIAL PLUS sau poate imi recomandati dumneavoastra ceva eficient).Va multumesc anticipat.
3 comentarii
0
27-06-2017, ora 10:29
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Gonartroza reprezinta distrugerea cartilajului articular al genunchiului, cel mai adesea prin supra-solicitare mecanica.
Distrugerea cartilajului articular este ireversibila si se agraveaza progresiv.
Nu exista nici un medicament sau injectie eficace in cazul distrugerii cartilajului articular (antiinflamatoarele pot fi folosite pe termen scurt si au efect doar asupra durerii).
Mai eficace este solutia reducerii solicitarii mecanice. Va rog sa ma scuzati, dar nu am reusit sa inteleg tocmai esentialul: varsta, greutate/inaltime, status ocupational, eforturi practicate etc.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
0
27-06-2017, ora 12:09
solo100
Nu este medic/terapeut
solo100
Am virsta de 58 ani, inaltime 1, 72m, greutate 75kg, pensionar, intradevar in perioada oct.2016-aprilie 2017 am efectuat multe deplasari in teren accidentat.As dori totusi opinia dumneavoastra in a opta pentru injectie sau pentru medicatie(suplimente) administrata oral in conditiile descrise mai sus.
0
27-06-2017, ora 13:13
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Suplimentele nu au nici o eficacitate (demonstrata stiintific), deci le luati degeaba.
Infiltratiile sunt destul de controversate: reusesc sa amelioreze durerea timp de cateva luni, dar nu influenteaza cauza (distrugerea cartilajului articular).
Articulatia este distrusa, evident, din cauza supra-solicitarii mecanice (greutate excesiva, efort exagerat).
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.